16 juni 2025, 22:02:41

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Gerda,

Ik hoop dat je inmiddels al weer een beetje opgeknapt bent, het is maar niets om met dit weer ziek op je bed te liggen.
Hoop snel weer wat van je te lezen en beterschap.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Bedankt voor jullie lieve beterschapswensen.
Helaas gaat het nog steeds niet zo goed, ondanks AB-kuur (dubbele dosis) toch nog koorts en veel pijn en hoesten (bloed opgeven), maar ik heb wel het gevoel dat het ergste achter de rug is. Ik ben echt gevloerd op het moment, doodmoe!!
Dus ik ben maar af en toe op het forum. Het is wel een leuke afleiding!!

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Jeeeee joh, dan heb je het goed te pakken, arme jij! Met deze hitte gevloerd zijn, lijkt me maar niks! Nou ja, hopelijk knap je toch snel weer op, want we missen je verhalen en foto's! Maar goed, heel begrijpelijk als je je nog zo gammel voelt dat je dan liever even alleen even kijkt!

In ieder geval: Beterschap!!!

Hoe is het met Spikey, Nezumi en Grisha?
Nog steeds alles OK?

Groetjes,
Peet

Agnes

Hoi Gerda,

Doe jij maar rustig aan! :-*
Het klinkt niet zo fijn wat je te pakken hebt :o
Ik hoop dat je gauw weer de oude bent.
BETERSCHAP!!!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

~Natas~

Hai Gerda,

Tjee zeg wat lees ik nu.
Ben je ziek, ik hoop voor je dat je heeeel snel opknapt met dit mooie weer.
BETERSCHAP
toegewenst  :-*

Leuke foto's weer van de valkjes, en wat is Grisha toch heel mooi als ze zich uitstrekt.
Erg leuk dat ze het zo goed doen en lekker met elkaar optrekken  ;)

Groetjes,

Natas en Joepie

Rianne

Jee Gerda, dat klinkt wel ernstig hoor. Als het niet gauw overgaat, gewoon weer de dokter bellen. Bloed ophoesten is echt geen goed teken.

Ankie

He Gerda

Gaat het allemaal weer een beetje?
Zal niet meevallen met dit warme weer!
Hou je taai en heel veel beterschap!

Zazou & Ankie

Petra en Cheeky

Knap maar weer snel op Gerda, we missen je!
Hopelijk gaat het nu inmiddels weer ietsje beter?
Sterkte ermee!
Petra

Gerda

Hallo allemaal,

Het gaat gelukkig (eindelijk) wat beter met me. Nog wel erg moe, maar het gaat de goede kant op.
Nog geen echt mooie foto's gemaakt. Wel een paar snapshots van Grisha.

Gisteren was ik Grisha kwijt, ik kon haar nergens vinden. Ze was ergens in de slaapkamer, maar ik wist niet waar.
Dus ik roepen en zoeken, maar ik zag haar nergens. Dan raak je toch een beetje in paniek.
We hebben een papieren bollamp hangen en opeens zag ik haar kopje onder uit de bol steken. Ze was er van bovenaf in geklommen, en kon er niet meer uit. Maar ze was helemaal niet in paniek, ze leek het nogal grappig te vinden.

Helaas heb ik geen foto genomen van het moment dat haar koppie uit de lamp stak (ik was veel te blij dat ik haar gevonden had!!), maar wel deze foto:

Ze houdt van kleine ruimtes

En van opruimen

Dit kan echt weg hoor!!

even met het pootje vasthouden
Dat doet ze regelmatig. Helaas vergeet ze vaak dat ze dan al een poot in gebruik heeft, want ze wil vaak met iets in haar poot aan de wandel gaan, dus tilt ze haar andere poot op .........en valt dan bijna  :D :D

Nee hoor, dit kan echt weg!!!

De komende dagen hopelijk weer wat meer foto's

Groetjes Gerda

Ankie

Hoi Gerda

Ben blij dat het weer de goeie kant opgaat met je.
Je hebt natuurlijk wel even de tijd nodig om helemaal op te knappen en zo'n AB kuur hakt er ook altijd we ff in.
Grisha speelt verstoppertje ,ze zal je wel uitgelachen hebben toen je haar zocht ;D ;D.
Wat een schattige foto's heb je gemaakt  ;D ;D.

:-*ZAzou & Ankie

Kirsten

Hoi Gerda,

Gelukkig dat je weer wat opgeknapt bent,. kijk uit dat je niet gelijk teveel gaat doen, want dat is altijd mijn fout en dan lig ik binnen de korste keren weer plat,.
Hele lieve foto's van Grisha,. lekkere ondeugd is het toch :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

27 juni 2005, 20:58:12 #326 Last Edit: 22 november 2005, 14:14:17 by Gerda
Hoi Ankie
Ja ze is (gelukkig) best ondeugend. Maar af en toe is ze veel te lief. Bijvoorbeeld als de grasjes haar in haar staart of vleugel bijten en niet meer los laten. Dan doet ze amper wat terug. Maar ze blaast ook niet, is dus niet bang of geschrokken. Wat een beestje he!??!

Hoi Kirsten,
Je hebt gelijk, dat gevaar zit er bij mij in. Want vanaf morgen meteen weer hele dagen werken (terwijl ik nu na wat boodschappen doen al uitgeput ben) zal wel weer teveel van het goede zijn. Maar het zijn maar vier dagen en dan is het weer weekend  :D :D

Voor iedereen:
Iedereen heeft wel eens een vies beeldscherm. Als het van buiten zit gebruik je een doekje, als het van binnen zit kun je dit gebruiken:

http://www.cleanscreen.info/

Groetjes Gerda

~Natas~

Hai Gerda,

Wauw zeg wat een droppie die Grisha.
Ze zal je best wel hebben laten schrikken toen je haar roepte.
Die foto's zijn echt geweldig, zo te merken wordt Grisha de volgende dondersteen waar we meer over gaan lezen.

Gelukkig dat het met jou al beter gaat.

Groetjes,

Natas en Joepie

zazoe

Hee Gerda,

Fijn dat het weer wat beter gaat!
Niet meteen te veel gaan werken hoor!! :P

Ik moest erg lachen om Grisha's staart op de eerste foto!
Ik snap wel dat je haar af en toe kwijt bent, op sommige plaatsen verwacht je nou eenmaal geen vogel... ::)
Zal wel een komisch gezicht zijn geweest, dat kleine bolletje uit de lamp! :-*

Ik wacht met spanning op de volgende foto's, maar niet weer ziek worden hoor! :)

Liefs, Sanne.

Ps. Mijn scherm ziet er weer toppie uit! ;)

gonnie

Hoi Gerda

Fijn dat het weer beter met je gaat , en leuke foto`s van grisha die opruiming houd , tja moet iemand doen ,en als je ziek bent is het wel sympatiek van Grisha om jou te helpen ,
Fijn dat we nu met z`n alle een schoon beeldscherm krijgen  ;D
Ene rustig aan op je werk .

Groetjes Gonnie