29 april 2024, 02:02:20

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

zazoe

Jeee Gerda,

Ik vroeg me ook af hoe je de foto's zo mooi had gekregen, maar toen ik je uitleg had gelezen dacht ik: oe, toch niks voor mij... ::) ;D

Ik vind vooral die reddingsboei-foto erg mooi!

Hoe is het met mooie Grisha en haar 2 mannen? ;)

Gerda

Ja leuk he dat gepriegel in Photoshop. Ik doe het puur als ontspanning af en toe.
O ja Petra, saturatie is verzadiging (in dit geval kleurverzadiging). Klinkt misschien bekender.

Met Grisha gaat het erg goed. Ze wordt flink vocaler en zat vanochtend het geborrel van de grasjes na te doen. Wel erg vocaal voor een pop, maar er staat me iets bij dat moeder Ayla ook wel wat floot.
Morgen zal ik weer een paar nieuwe foto's maken van het stel.

Groetjes Gerda

Gerda

12 juni 2005, 16:53:54 #287 Last Edit: 22 november 2005, 14:08:10 by Gerda
Hehe, ik ben ook weer Gerda, zonder _T. Veel beter!!!

Groetjes Gerda

Kirsten

Hoi Gerda,

Super foto's en moest erg om de 'betrapt' foto lachen.
Ook je ideeën voor fotoshop zijn erg leuk. Het zit hier ook op de pc, maar ik doe er eigenlijk weinig mee,. Dit brengt me toch in de verleiding,. ;D

Groetjes
Kirsten

ps ik zou je boek kopen hoor!


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Ik heb helaas erg weinig ruimte over op m'n C schijf van de pc, ik heb alleen Paint Shop Pro 6 en ik weet hoe dat werkt ;D
Erg leuk gedaan hoor!

Petra en Cheeky

Ha Gerda zonder T!!!

Gefeliciteerd met je nieuwe naam, hahaha, iedereen heeft wel zijn kans gegrepen he, van 't weekend!

Wat lief dat Grisha al wat fluit! En dat voor een popje! Leuk hoor! Hoe gaat het verder met de familie valk in de kooi samen? Alles OK?

Groetjes,
Petra

Gerda

Hoi Petra,

Ja heerlijk, gewoon weer gewoon Gerda!!

Hallo allemaal

Met de valkjes gaat het erg goed. Nu ook in de kooi totaal geen problemen. Ze zoeken hun eigen plaatsje en blijven daar de hele nacht zitten slapen.

Vandaag geen foto's gemaakt. Ben zelf flink gevloerd. Bronchitis met hoge koorts. Gelukkig wel al aan de AB begonnen. vandaag was mijn vrije dag, morgen probeer ik weer naar het werk te gaan. Ik kijk wel hoe dat gaat.
Zo gauw ik me wat beter voel, zullen de foto's zeker weer volgen.

Groetjes Gerda

gonnie

Hoi

o, jee dan wens ik jou van harte beterschap .
Groetjes Gonnie




Kirsten

Hoi Gerda,

Dat klinkt niet best,. beterschap en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Hopelijk voel je je snel weer wat beter, Gerda!
Groetjes,
Petra

Gerda

Wat aardig al die beterschaps wensen. Het helpt!! Vandaag naar het werk geweest, maar iets eerder naar huis gegaan (geen pauze genomen) en een paar uurtjes gelegen. Nog steeds flink beroerd, maar minder benauwd!!
Grisha liep wat op te grond te spelen met haar kiepspiegeltje, maar ze sprong meteen op bed en ging gezellig bij me zitten. Zo schattig!!!

Dit weekend weer nieuwe foto's hoor!! Zien jullie wel dat het goed is dat ik bij 'verhalen' ben begonnen en niet bij 'dagboeken'.

Groetjes Gerda

zazoe

Hee Gerda,

Snel weer beter worden hoor!

Wat lief dat Grisha bij je kwam zitten, Milo doet dat ook, we zitten samen regelmatig te dutten op bed! ;D
(die andere twee noemen ons mietjes, maar we zitten ons soms gewoon zo hard te concentreren dat onze ogen dichtvallen!  ;) )

Hoe is het met Spikey en Ronald, is de love nog steeds in the air?? ;)

gonnie

Hoi Gerda

Weer opgeknapt , ik zag dat je op dagboeken was en denk die voelt zich alweer wat beter of toch nog noet ?
Groetjes Gonnie




Gerda

Hoi Sanne,

Volgens mij zijn de kleintjes van Ayla en Tiamo over het algemeen gevoelige valkjes. Ja ik vond het superschattig van Grisha dat ze bij me kwam zitten.

Hoi Gonnie,

Ja ik was weer even op het forum, maar ik voel me nog steeds niet echt goed. Ben wel aan het werk, maar als ik thuiskom ben ik bijna letterlijk gevloerd. Morgen heb ik een thuiswerkdag, dus dan kan ik de tijd wat verdelen en 's middags even rusten. Ik ben met dag vier van de AB bezig, dus er volgen er nog drie. Ik hoop tegen het weekend weer helemaal de oude te zijn.

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Waardeloos he, zo half gammel op je werk zitten?! Als je dan thuiskomt dan ben je ook echt niets meer waard!
Maar goed, ik hoop dat je snel weer de oude bent!
Beterschap en knuffel maar lekker met je valkjes!!! :P