29 april 2024, 23:48:00

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi Gerda

wat leuk ja , dat contrast is mooi dat grijze met dat groene , en wat gaat het lekker zo , heel fijn hè , dat is niet meer weg te denken hè de birdies, ik wil er ook al weer meer maar daar zal het voorlopig nog zeker niet van komen , of misschien grasjes !! zal het hier eens voorleggen .

Groetjes Gonnie




Gerda

Hoi Gonnie,

Grasjes zijn leuk, maar het zijn wel kleine druktemakers!!!

Nog een foto van Grisha. Ik kan gewoon niet stoppen, want het is zo'n mooi fotomodel!!!!!!!!!



Groetjes Gerda

bobbie

Hoi Gerda,

Ik moet er wel om lachen. We hebben wel vaker hetzelfde idee. :D

Schitterend inderdaad dat grijs met groen. Daarbij ook nogeen dat rood van de stoel. Helemaal af.

Groetjes, Nel :)

Gerda

Nu echt de laatste foto van vandaag.

Want Grisha is moe. Kijk maar:



Weltrusten, Gerda

Petra en Cheeky

Ha Gerda!

Wat een lief slaapkoppie zeg!
Mooie foto's weer van Grisha! Echt een fotomodel zo!
Grappig dat ze zo naar Nezumi toetrekt. Hangt Spikey er nu een beetje bij, of gaat het ook heel goed met zijn drietjes?

Groetjes,

Cheeky & Petra

Gerda

Hoi Cheeky en Petra,

Spikey zit altijd lekker bij Ronald. Hij trekt niet zo op andere vogels. We denken dat hij denkt dat hij een mens is. Hij vindt vogels maar vreemd. Hij wandelt de hele dag Ronald achterna en als Ronald stilstaat klimt ie via zijn broek en shirt omhoog :D :D
Maar hij eet wel samen met Grisha uit een (grote) etensbak en zit samen met haar en Nezumi in de slaapkooi. Dat gaat redelijk goed. Vannacht heeft Spikey Grisha waarschijnlijk van haar stok gejaagd. Hij zat vanochtend op haar plekje en zij op het zijne, en ze had een klein bloedplekje op haar rechterschoudertje. Omdat ze zo wit is zie je dat meteen natuurlijk. Het was al helemaal droog, ik heb het even ontsmet, maar ze heeft er gelukkig geen last van.
Ze vliegt nog als een raket door het huis :D :D

Groetjes Gerda

Rox4nne

Hai Gera :)

Oef ik zit weer vol bewondering te kijken naar je foto's.
Wowie, Grisha staat er mooi op.

Bestaat er enige kans dat wij Khayal aan haar uit kunnen huwelijken?
Volgens mij vindt Khayal dat niet zo erg hoor.. ;D

Liefs,
Roxanne

Gerda

He Roxanne,
Ik vind het goed, maar dan moet Khayal wel bij ons komen wonen hahahaha. Of hij moet alleen zaaddonor worden en dan kunnen we de jongen verdelen (onder ons en de rest van de 'familie' hahahaha).
Het zou inderdaad wel een mooi koppeltje zijn. (Aah ooooww, nu is Nezumi boos.)!!

Liefs Gerda

Kirsten

Wouw gerda ik vind inderdaad die twee foto's heel erg mooi,.
En die foto's in het gras,. wordt het toch nog een klein beetje een 'gras'valkparkietje ;D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Anita1

 ;D hoi hoi,
ze fotografeerd echt heeel leuk vind ik.ze heeft ook echt een schattig koppie.en vooral die laatste slaapfoto vind ik zo lief!  ;D
zaaddonor... :P
hihi heeft wel wat.hoe komen jullie erop.lol
veel plezier met de kleine.
knuff anita  :D

gonnie

Hoi Gerda

hahaha, zaaddonor , ja dat moest kunnen , , wel een hele gave foto van Grisha , leuk genieten is dat hè Gerda, doe ik ook dagelijks ,van frans en indy , dat gaat ook zo gowed tussen die twee.

Groetjes Gonnie




Gerda

Vandaag geen foto's (aaaachhhh), maar een korte update. Grisha is echt een scheetje en laat zich de hakjes op haar hoofd en het stalken door de grasjes allemaal welgevallen. Tot ze het zat wordt en een beetje dreigt met open bek. Dan is het voor de anderen duidelijk dat ze een grens over zijn gegaan.
Als ik mijn hand voor haar houd, duwt ze haar koppie erin. Zo lief. Als ik haar kroel duurt het maar een paar minuutjes of het koppie is omgedraaid en ze slaapt. Maar als ik ophoud geeft ze een klein protestgeluidje en als het te lang duurt gaat de kop weer uit de vleugels en duwt ze haar koppie weer tegen mijn hand. En ze maakt van die lieve geluidjes als je haar kroelt. Alsof ze een kat is die op een vreemde manier spint.

Van de week weer foto's. Zal wel het weekend worden, maar beloofd is beloofd!!!

Groetjes Gerda

bobbie

6 juni 2005, 22:29:48 #252 Last Edit: 7 juni 2005, 17:19:13 by bobbie
Citaat van: Gerda_T op  6 juni 2005, 22:24:58
Vandaag geen foto's (aaaachhhh)

Van de week weer foto's. Zal wel het weekend worden, maar beloofd is beloofd!!!

Groetjes Gerda


  :'( SNIKKERDESNIKSNIK, DAN BEN IK ER NIET  :'(

zazoe

Hee Gerda,

Die geluidjes zijn zo leuk he?
Dat doet Milo ook! ;D
Zo'n heel schattig zacht geprieuw-achtig iets! ;)

Het zal wel in de familie zitten, want Bailey haalt het niet in zijn hoofd om schattige geluidjes te maken, die duwt gewoon zijn hoofd tegen me aan en klaar... ::)

Wat leuk dat ze dat allebei doen, ik vond het bij Milo al zo schattig, maar dat ze het allebei doen is nog veeeeeeel schattiger!! :D

Gerda

Arme Nel,

Nou heel misschien komt er tussendoor nog een foto ;)

Grappig he Sanne, die familietrekjes. Grisha houdt haar kopje ook af en toe een beetje scheef (alsof ze ingespannen luistert), volgens Lin doet moeder Ayla dat ook.

Dat geluidje klinkt inderdaad als 'prieuw prieuw'. Nezumi doet het ook, niet bij het kroelen (want dat durft hij niet) maar hij duwt zijn snavel achter mijn oor en maakt dan net zulke geluidjes. Het is zo schattig!!!!

Groetjes Gerda