25 mei 2024, 18:30:42

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Wat een leuke foto van Grisha... dat beloofde al heel wat voor het filmpje, en dat viel niet tegen! Wat genieten ze ervan alletwee! Ze kronkelen in alle bochten om de warme lucht van de fohn op te vangen! Prachtig gezicht! ;D

Groetjes,
Peet

Gerda

En voor de Grishafans

Hier een filmpje van Grisha alleen onder de fohn!!

http://www.youtube.com/?v=UxL-f9BnA2k

Groetjes Gerda

bobbie

Whahahaha, wat een heerlijke filmpjes weer Gerda. Prachtig gezicht. Ik vind het jammer dat ik dit pas een paar dagen geleden voor het eerst heb gedaan, bij mij kronkelen ze ook zo. Niet allemaal maar wel aardig wat valkjes. :D

groetjes, Nel :)

hippysuus

Hallo Gerda,

Ik heb er weer enorm van genoten zeg! Die heerlijke kleurrijke foto's, ik word er helemaal vrolijk van als ik ze zie!

Prachtige filmpjes ook vooral de laatste 2 waar je valkjes in de "windtunnel" zitten ;D Ik ga dat ook eens proberen...enig!

Fijn dat je je weer beter voelt!

Groetjes,
Suus

Paul

Hoi Gerda,

Wat gaaf om te zien hoe Grisha het naar haar zin hebt bij jullie :)
En zo te zien is ze ook goeie maatjes met Nezumi dat is ook wel heel erg leuk dat dat zo goed samen geet :)
In elk geval is Grisha wel in een paradijs terecht gekomen als ik dat zo zie en ik vind haar er ook schitterend uitzien met die vele parels .

Groetjes, Paul

bobbie

Hoi Gerda,

Pas kwam ik een foto tegen van 2 giraffen. Ik dacht, die ga ik bij Gerda plaatsen, ik vond hem zo leuk:



Groetjes, Nel :)

~Natas~

Het Gerda,

Leuk hoor die filmpjes.
En vooral het fohnen van je valkjes, ze genoten daar echt van.
Lief die 2 girafjes

:-* Natas

Gerda

Wat een schattig plaatje!! Net of moeder haar kind een kusje op haar koppie geeft!!!!

Dank je Nel  ;)

Groetjes Gerda

Caroline

30 oktober 2005, 04:36:53 #953 Last Edit: 30 oktober 2005, 08:22:05 by Caroline
Wat een heerlijke foto's van je valkjes, vooral Grisha natuurlijk, Artis en zelfs nog een keer je vakantie foto's bekeken. En films natuurlijk. Daar vond ik die van de ara's zeer indrukwekkend.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

trienke

hoi gerda

wat een geweldig filmpjes van het feunen ze gaan er echt zo voor zitten, supper mooi. Wou dat mijn valkjes er van hielden. ;)

groetjes Trienke

Rianne

Zo beweeglijk als Grisha met fohnen is, zo stil zit Tinco. Die laat het allemaal maar gebeuren. Ongelooflijk dat dat broer en zus zijn he? Ik vind haar ook prachtig, en ben ook erg blij met mijn naamloze.... eh... met Nayana want dat is de cinnamon versie van Grisha ;D

Gerda

Vandaag lekker van het zonnetje genoten!!! Heerlijk op een terrasje gezeten en even door Artis gelopen.

Dus weer de nodige foto's gemaakt.
Ik hoefde Artis niet in om een mooi diertje te fotograferen, deze liep over de terrastafel:



En hier is het raadplaatje van deze keer:
Het is op ware grootte



De Artisfoto's vind je hier:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,11887.105.html

Groetjes Gerda

bobbie


Gerda

In een keer goed!!!!
Ja het is de staart van een miereneter!!! Wauw Nel, ik ben onder de indruk.

Ik zal een foto van Ramon en Pjuskebusk (Deens voor ragebol), de twee miereneters van Artis, er op zetten.

Groetjes Gerda

hippysuus

Heb je ook de andere kant van de miereneter op de foto gezet? ;D ;D