26 mei 2025, 06:10:24

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Lin

Oh bijna te laat. loop weer achter met alles te lezen.Zal vandaag je mooie fotos en filmpjes weer bekijken.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Hoi Carin en iedereen,

Hier het beloofde filmpje van Yesil en Azul.
Azul zit te poetsen, Yesil zit te eten, maar geeft Azul ook een hapje  :D :D
Ondertussen loopt Grisha over de bovenkant van mijn fototoestel  :-\ Aan het eind van het filmpje zie je haar staart  ;D

http://www.youtube.com/?v=FSjIxECqukQ

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Wat een lief filmpje, Gerda! Nu reageerde ineens Chara i.p.v. Cheeky op de vreemde geluidjes! Hahaha!  Leuk dat ze elkaar voeren! Grappig ineens die schaduw van Grisha's staart! Cheeky heeft ook altijd de neiging om op het fototoestel te gaan zitten... :-\

Groetjes,
Petra

Marianne

Hoi Gerda,

Een hele fijne vakantie toegewenst.  8)

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Carin

Hoi Gerda,

Ik heb genoten van het filmpje! grasjes die lekker eten, Yesil die Azul voert! Sal voert Spikey ook.. Het valt me op dat Yesil en Sal erg op elkaar lijken, zullen dan toch wel uit hetzelfde nest komen!

groetjes Carin

Petra en Cheeky

bobbie

Hoi Gerda,

Net weer online  ::), ik werd helemaal gek. Ik ben gelukkig net op tijd om je een fijne vakantie toe te wensen.

Foto's heb ik nog niet kunnen plaatsen. ALLESSSSSSSS hebben ze van de comp geknikkerd, ook mijn fotoprogramma, dus alles moet opnieuw geïnstalleerd worden  >:(.

Geniet van je vakantie en als je terug komt zullen er vast foto's staan.

Groetjes, Nel :)

Gerda

Zo de koffer is ingepakt (onder de 20 kg, dus dat is mooi) en ook mijn handbagage staat klaar (wel meer dan 5 kg  :-\ maar ja, mijn fototas zit er in, en die mag ik ook los meenemen. Dus dan zal het een beetje kloppen.

Vandaag was Grisha niet bij me weg te slaan. Zo gauw ik ging zitten klom ze op mijn schouder en begon mijn gezicht te likken (echt een beetje natte likjes, heel raar)
Spikey doet dat ook wel eens, maar hij probeert dan haartjes te zoeken om eruit te trekken.
Hebben jullie dat wel eens meegemaakt??
Het leek wel een hondje!!!!

Morgenochtend kijk ik nog snel even en dan heerlijk vakantie op Ibiza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Stuur je wat Ibiza-zon deze kant op, Gerda?
Veel plezier enne... gedraag je netjes ... ;D ;D ;D
Tot snel weer.... we zullen je missen!

Groetjes,
Petra

Carin

Hoi Gerda,

Ik wens je een hele fijne vakantie! Geniet van zon, zee en alle andere mooie dingen die Ibiza heeft!

groetjes Carin

Bianca

Ibiza heerlijk, wat zul jij het nu heerlijk hebben! 8)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Gerda

Ja, het is hier heerlijk. Ik geniet!!!!

Hartelijke groetjes allemaal!!!

Gerda

Rianne

Heeey Gerda live vanaf Ibiza! Je hebt ons wel met slecht weer achtergelaten hoor!

Riny

Hoy Gerda
Nu weet ik zeker dat ik lekker slaap nu jij ons even gedag hebt gezegd.
Geniet zoveel je kan.
Groetjes Riny :D :D :D

Petra en Cheeky

Leuk dat je ff kwam buurten, Gerda!
We missen je wel hier en in onze dagboeken hoor!  ;D
Maar goed, ga jij nog maar lekker genieten!  ;D

Cya,
Petra