18 mei 2024, 21:10:26

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

margreet

hallo Gerda,

Bedankt voor de goede uitleg, het is inderdaad makkelijk met een digi, niet mooi, weg ermee. Maar mijn digi flits altijd!!!, Ga de gebruiksaanwijzing maar eens uit het stof graven, staat vast wel iets over in. nogmaals bedankt.

groetjes Margreet

Ankie

Hoi Gerda

Ze zijn weer prachtig !!!!
Wat moet ik er nog meer van zeggen ?
Ik speel ook regelmatig met mijn camera.
Ideaal zo'n digitaal !!!! ;D :D.Leuk speelgoed.
Zal ook een proberen om wat minder te flitsen ,maar soms moet je wel.Anders zie je niks ;D.

Groet van Ankie

Lin

Hey,

tja hier moet ik toch weer op reageren!  Daar is de kleine mooie meid weer. Ik hoop dit keer weer op een 2e grisha, Ruby, tinco en een wildkleur..

Grisha zit wel beter in de veren als eerst, toch? Maar herkenbare fotos vooral de plaatsen waar je valkjes zitten zoals bij de spiegel. En die eet fotos zijn echt prachtig. ik kon meteen raden dat de van jou was. Ik heb ook meegedaan, ik ga elke medoen. Dan is er tenminste keuze genoeg. en jij mag na twee rondes toch niet meer meedoen..  :P

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Ja Grisha zit al weer beter in de veren. De eerste rui is een beetje voorbij. Ze heeft nu ook weer een kuif  ;)
En zoals ik al gedacht en gehoopt had, ZE heeft al HAAR pareltjes nog!!

Groetjes Gerda

Christine

ik dacht het wel dat ze haar parels terug keer anders zou ze niet zo reageren op het gefluit van een ander valkje maar wel leuk dat ze al haar parels terug geeft :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne


Riny

Hoy Gerda
De koffers al bijna gepakt?We hebben een geluk als jij gaat is Nel weer terug .
Jullie allebei tegelijk weg dat kan echt niet.
Ik zal je dagboek wel niet goed genoeg gelezen hebben maar je 2 grasjes hebben die ook een naam?
Ik kan het niet allemaal bijhouden het zijn ook zoveel verhalen en dagboeken.
Groetjes Riny :D :D :D

Gerda

Hoi Riny,

Wat een leuk plaatje van een blauw grasje. Het is net Azul (blauw in het Spaans). Dat is dus meteen de eerste naam.
Mijn groene grasje heet Yesil (spreek uit: Jessil) dat is groen in het Turks. Dus eigenlijk heten ze gewoon blauw en groen  :D :D

De koffer is nog niet gepakt, want ik ga pas 25 september op vakantie. Dus nog een weekje wachten (en drie werkdagen). Ik ben er wel aan toe hoor!!! Maar ben dan tenminste nog even op het forum  ;)

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Hele toepasselijke namen voor de grasjes! Goed bedacht, Gerda! Klinkt toch veel sjieker dan blauw en groen of blauwtje en groentje....!  ;D

Wat fijn dat Grisha al bijna uit haar rui is! Cheeky is er nog steeeeeeds niet uit! Hij heeft er gelukkig ook geen last van, maar het verbaast me dat hij nog steeds regelmatig zoveel veertjes verliest. Chara is sinds een paar weken ook ijverig begonnen, dus we hebben al een flinke bak vol gespaard.... jammer dat een volle bak geen hoofdprijs waard is!  ;) ;D

Groetjes,
Peet

Gerda

Een vraagje:
Mogen valkjes de vruchten van de witte paardekastanje hebben?

Groetjes Gerda

Gerda

Er staan weer nieuwe foto's en filmpjes van mijn achtertuin hier: http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,11887.75.html

Weet niemand het van de witte paardekastanje??

Groetjes Gerda

Carin

Hoi Gerda,

Ik weet het niet van de witte paardenkastanje!

groetjes Carin

Riny

Hoy Gerda
Ik heb voor jou op Google gekeken ,en daar staat vermeld dat de witte paardekastanje vroeger werd gebruikt voor de vervaardiging van braadolie en meel
Ook werden de zaden gevoerd aan paarden,dus dan lijkt mij niet dat het giftig is.
Groetjes Riny :D :D :D

Gerda

17 september 2005, 16:18:15 #688 Last Edit: 17 september 2005, 16:22:56 by Gerda
Bedankt Riny,

Ik heb een heleboel geraapt in Artis. Daar staat op de bomen hoe ze heten. Ik wist wel dat het een kastanje was, maar ik had nooit geweten wat voor soort het was.

Hier een nieuw raadplaatje. Een kleine hint: als je bij de foto's van mijn achtertiun kijkt, kan je het makkelijk raden.



Groetjes Gerda

Riny

Hoy Gerda
Ik zal eerlijk zijn ,ik dacht eerst aan een slang maar daar vond ik de bovenkant te recht voor.
Ja en nadat ik gespiekt heb in je achtertuin zeg ik natuurlijk,een sprinkhaan.
Goh eindelijk win ik ook eens een keer als die Nel maar niet meedoet ;D ;D
Groetjes Riny :D