17 mei 2025, 07:04:57

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Roosje

Hihi ik weet wel waar Nala van droomt hoor. Ik droom er in ieder geval wel al van ;D

Petra en Cheeky

Wat een hoop leuke filmpjes!!!  ;D :P
Je hebt goed je best gedaan, Gerda!

Enne... Roos, ik kan me ook zo voorstellen waar Nala van droomt en waar jij van droomt... nog maar heel effies wachten!  ;D

Groetjes,
Petra

Kirsten

Wauw Gerda, jeetje wat heb ik een hoop bij je gemist,

wat heb ik genoten van je prachtige foto's van je achtertuin. :D
en ook de foto's bij Marlies zijn heel erg mooi,.
Niet alle filmpjes kan ik zien, maar wat ik wel kon zien zag er erg leuk uit.. haha de 'vangactie' van Marlies heb je er goed opgezet. Leuk dat jullie het zo naar je zin hebben gehad bij haar. Klonk allemaal erg gezellig :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

hippysuus

Hoi Gerda,

Ooooh heb ik even genoten van al die foto's en filmpjes...wat lijkt me dat toch helemaal te wauw zo'n voliere!

Ik hou het toch echt maar bij 3 voorlopig, ik moet vaak genoeg voor mijn werk naar het buitenland en met zijn drietjes passen ze nog wel in de kleinere kooi (die tenminste nog in een auto past ::)).

Wat lief om de hele bubs zo samen te zien he?

Riny

Hoy Gerda
Als er ooit een verkiezing wordt gehouden voor de beste fotograaf/filmer van valkparkiet.com ben jij de winnaar.
Groetjes Riny :D :D :D

Rianne

Leuke filmpjes weer, dat jong was echt een schooier! En hij kreeg het nog voor elkaar om gevoerd te worden ook!

gonnie

Hoi gerda
geweldig weer , en wat een prachtvalkjes heeft Marlies , en leuk dat je de catharina`s er ook op hebt gezet , ik heb er n.l ook twee , jammer dat je de swiftparkieten er niet op gezet hebt , de volgende keer mosschien.
maar even zo goed ik heb weer van je filmpjes genoten.
groetjes Gonnie

Gerda

30 augustus 2005, 21:12:05 #607 Last Edit: 30 augustus 2005, 21:19:49 by Gerda
Hallo allemaal,

Dit weekend nog wat foto's gemaakt, maar zo druk, dat ik ze nog niet op de pc had gezet.

Hier een paar foto's van Azul en Yesil.
Azul lijkt de onschuld zelve, maar als je het filmpje bekijkt zie je hoe hij de boel regeert.

En hier dus zijn ware karakter:
http://www.youtube.com/watch.php?v=bfJwg78psyM

Ik heb ook nog wat foto's bij 'mijn achtertuin' gezet.
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,11887.60.html

Groetjes Gerda

Carin

Hoi Gerda,

Ik herken er wel wat in! Spikey kan Calimero ook wegjagen als die voor zijn spiegeltje ziet! Maar grasjes blijven ook echt superleuke beestjes!

Groetjes Carin

Gerda

31 augustus 2005, 19:35:28 #609 Last Edit: 31 augustus 2005, 19:38:18 by Gerda
Hoi Carin,

Ja grasjes zijn geweldig. Yesil en Azul zitten op dit moment (wat ik noem) een beetje te 'borrelen'. Het gaat maar door, als een kabbelend beekje  :)

Hier nog een foto, hij kan hier, want het is echt een valkje!!!

Maar dan een torenvalkje  :D

Wel een beauty he??

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Gerda toch, wat een GEWELDIG MOOIE foto's van de torenvalk!!! Heb je met hem gedineerd of zo, zo mooi in close-up?! ;D Ik heb hier een ontzettend kwijlende vent naast me, want Cor is roofvogelverslaafd....

Die Azul! Een wolf in schaapskleren dus... of te wel valkjeskleren! Leuke filmpjes en foto's weer!

Groetjes,
Petra

Carin

Hoi Gerda,

ik vind het weleens jammer dat ik de grasjestaal niet verstaan kan. Inderdaad, zij kunnen echt de hele dag door kwebbelen en borrelen.

Als ik in mijn bed lig 's morgens en ik hoor hen samen met de valkjes, dan geniet ik gewoon!

groetjes Carin

~Natas~

Hai Gerda,

Leuke filmpjes hoor, en de parkietjes zijn ook heel mooi om te zien hoor.
Vooral die kleurtjes  :-*
En ik vind nog steeds dat de valkjes veel op de torenvalk lijkt, die snavel en vooral die kop  ;D
Haha ze stammen er toch vanaf....................................!!

Groetjes,

Natas

hippysuus

Wauw wat een gave foto's van dat torenvalkje :o Vooral die close up is heel erg gaaf.

Gerda, wat gebruik jij voor een camera?

Groetjes,
Suus

Rianne

Gerda heeft echt een professionele camera, en dat zie je aan de foto's. Doe je aan spionage als bijbaan Gerda? ;D