28 maart 2024, 18:17:46

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

♥Debby♥

heb je een beetje kunnen slapen??


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerda

Citaat van: Debbeltje op 12 januari 2008, 11:41:21
heb je een beetje kunnen slapen??


Hoi Debby,

Ja, dank je wel! Voor het eerst een nacht goed geslapen! Wel een paar keer er uit om te plassen, maar ja dat is logisch want ik drink ongeveer 4 liter per dag op dit moment  ;D

Pijn is ook bijna weg, alleen nog wat spierpijn!

Liefs, Gerda


Caroline

Nierbekkenontsteking .... ik ken het .... wat een pijn heb jij gehad afgelopen week.

Heel veel beterschap nog.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Oh nierbekkenontsteking,  bah das pijnlijk ja. Fijn dat je weer beter geslapen hebt iig.  4 liter water is idd veel; daar moet je veel v plassen  ;)
Beterschap hè gerda en tot in je volgende dagboekje.

Gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Gerda

Ik ben al foto's aan het zoeken om mijn nieuwe boekje mee te beginnen.
Maar eerst wat huishoudelijke taken afronden!



                                                   

Groetjes, Gerda

Gerda


Kaatje

12 januari 2008, 23:03:08 #4641 Last Edit: 12 januari 2008, 23:05:05 by Kaatje
Hallo Gerda,

En dan nu is het definitief afsluiten van je boekje aangebroken, er is inmiddels een prachtig nieuw boekje geopend waar ik zeker met veel plezier weer in zal lezen  :D

Rick en ik willen onze dank hier dus nogmaals neerzetten voor de ontzettende liefdevolle opvoeding en verzorging van Vicky, Nienah en Xena, want dankzij jou en Ronald hebben we nu drie ontzettende liefdevolle opgevoede valkjes waar we ontzettend stapel op zijn en ontzettend veel van houden!

Net als al eerder geschreven zijn we vanaf het moment dat de eitjes gelegd waren er enorm bij betrokken geweest en dat is nog steeds niet in woorden uit te drukken, we kunnen alleen maar laten weten hoe ontzettend dankbaar we zijn !!

Ook over de ontmoetingen wil ik nog wat kwijt, want deze zullen we dan ook nooit meer vergeten !! We hebben je mogen leren kennen als een vreselijke lieve meid die ontzettend veel om haar valkjes geeft, dit is nu ook in onze lieve valkjes terug te zien en dit zullen we altijd blijven koesteren en nooit vergeten

Nogmaals bedankt voor de hele goede zorgen, we hadden geen betere valkjes moeder kunnen treffen en dat meen ik vanuit het diepste van mijn hart !!

Om af te sluiten wil ik nog even laten zien hoe prachtig onze meisjes zijn geworden, ... ook vind ik dat Paco hierbij niet mag ontbreken, ... geniet ervan meid en ik hoop dat jij nog net zoveel aan de ontmoetingen denk als wij dat doen !!

Lief witlofje, Vicky !



Ondeugende Nienah !



Poederdonsje Xena !



En Paco die dus helemaal in de gloria is  ;)



Heel erg veel liefs voor jou en Ronald en een dikke knuffel voor Spikey, Grisha, Nezumi, Azul en Yesil !!

Rick en Karin  :-* :-* :-*


Gerda

12 januari 2008, 23:05:30 #4642 Last Edit: 12 januari 2008, 23:07:41 by Gerda
Lieve Karin en Rick,

Bedankt voor de lieve woorden!!
Het voordeel van kweken is dus ook dat je geweldige mensen kunt ontmoeten, zoals in dit geval! En ik ben blij dat mijn kleintjes bij zulke geweldige mensen terecht zijn gekomen!

Prachtige foto's van prachtige valkjes!!

Hierbij sluit ik dit boekje en is iedereen welkom in mijn nieuwe boekje!

Liefs, Gerda