1 augustus 2025, 01:48:13

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Rianne

Kaatje

Citaat van: Rianne op  4 december 2007, 22:17:41
Ach, als ie maar lief is! :D

Zo is dat Rianne, en is ze is ook nog op een hele bijzondere datum gelegd, namelijk de datum dat mijn moeder ook jarig zou zijn geweest ... helaas is mijn moeder veel te jong overleden, in 1980 al ... ik was 11 jaar !!

Groetjes Karin

Rianne

Sja, dan MOET je zo'n valkje wel nemen he, ongeacht geslacht :)

Kaatje

Omdat het een zij is, is ze nu nog specialer ... het gekke is, is dat ze ook nog het heerlijke karakter van mijn moeder lijkt te hebben en ik heb diep in mijn hart toch het gevoel gehad dat dit ook echt een popje zou zijn ! En inderdaad, moeten is een groot woord maar de keuze is nu wel heel erg makkelijk geworden  ;D

Caroline

Wat speciaal Karin, ga je haar ook nog vernoemen naar je moeder??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

dat is zeker wel heel speciaal ja.. ben reuze benieuwd naar de namen van de andere 2...

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Mijn moeder haar naam was Hannie niet echt een naam voor een valkje, haar doopnaam was overigens Johanna, ...misschien met wat puzzelen komen we er nog wel uit !!! Maar eerlijk gezegd wijken we nu een beetje van de 3 dames af en gaan we wel erg off-topic ( sorry Gerda )

Liefs Karin

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

De drie dames zitten op de kast!! Ja, ze vinden mijn schouder en kroelen ook wel leuk, maar nu ze hebben uitgevonden dat ze kunnen vlliegen, moet dat toch steeds geprobeerd worden  ;D
En het gaat steeds beter. Ze landen waar ze willen landen, maar het gaat soms met weel vleugelgewiek gepaard. Maar elke dag gaat het beter.

Vanavond heeft Vicky nog 4cc pap gehad, want er zitten nog steeds wel wat onverteerde zaden in de ontlasting. Maar niet meer zoveel als de dagen hiervoor!

Net wat foto's gemaakt, eerst een paar portretjes en daarna sloopfoto's!!

Eerst de portretjes:

Eerst Vicky:

Dan de middelste:

En de jongste:

En de twee onafscheidelijke zusjes  ;D

Ze meteen 'slopen'!

Tot straks, Gerda

Gerda

En dan nu 'slopen'! Nou het valt nog mee hoor, de kast staat nog  :D

Eerst de jongste aan het slopen

Ik slopen, nee hoor, ik deed niets!!

De middeslte aan het slopen, op de achtergrond de twee anderen aan het knuffelen

Vicky toont belangstelling voor de sloopactie van de middelste

En ja hoor, samen slopen is veel leuker!

Maar ik moet eerlijk zeggen: het is hun speelgoed, dus ze mogen er mee doen wat ze willen!!
En ze hebben er veel lol in!!

Liefs, Gerda

Anke

Hoi Gerda,
Wat een prachtige foto's weer!
Wahaha de kleintjes krijgen bij jou voldoende oefening in het slopen. Dan zijn ze straks volleerd als ze bij Karin zijn ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Gerda,

Wat weet je het toch weer mooi vast te leggen op de foto's. Echt super leuk.

Groetjes,
Jeanine.

Kaatje

Hoi Gerda,

Wat is het toch ontzettend aandoenlijk om te zien, de jongste en de oudste zijn echt onafscheidelijk met elkaar verbonden, wat een lieve foto's en wat zijn ze toch mooi !!!

De middelste daar straalt echt de ondeugendheid vanaf, echt een schatje !! En dan de sloopfoto's ook geweldig, nou er valt hier nog genoeg te slopen en daar zorgen we ook wel voor, lekker slopen moet kunnen daar zijn het valkjes voor ! Ik hoop dat het met Vicky en haar ontlasting nu snel de goede kant op gaat.

Liefs Karin  :-*

Gerda

Hoi Anke,

Ze gaan weg met een sloopdiploma!!

Hoi Jeanine,

Dank je wel!

Hoi Karin,

Ja de oudste en jongste zijn erg close met elkaar, maar ze zitten eigenlijk altijd wel met z'n drietjes bij elkaar. En als de een wegvliegt, vliegt de rest er ook achteraan.
De middelste is echt de ondeugenste. Maar is dol op een knuffel (gelukkig).

Hier nog een foto van de drie op de kast

Liefs, Gerda