1 augustus 2025, 01:44:51

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Ankie

O ,hoe heb je die rugzakjes dan omgekregen? ;) ;D

Groet, Ankie

Gerda

23 juli 2005, 23:16:52 #406 Last Edit: 23 juli 2005, 23:40:34 by Gerda
Met veel moeite!!!!

;D ;D ;D ;D ;D

(Psssttt Ankie: In Photoshop, de foto's van de rugzakjes in een nieuwe laag erop leggen, dan free transform en zo schuiven tot het net lijkt of ze ze om hebben, maar dat blijft tussen ons tweetjes he?? :-X :-X)

Groetjes Gerda

Ankie

Ik kan wel een geheimpje bewaren hoor. ;D :D

Groet weer van Ankie

Petra en Cheeky

Hahahaha, Gerda, wat heb je dat leuk gedaan met die rugzakjes! Echt enig! Ik zat hier gewoon te genieten op de bank toen ik 'm zag! (ze dachten toch niet echt dat je rugzakjes om zou binden, he? neee, kan ik me niet voorstellen...)  ;) ;D

Groetjes,
Petra

Kirsten

Hoi Gerda,.

Waanzinnige foto's!,. Ik zag in het dagboek van Ivy ook al zo'n heerlijke foto's,. Gaan we nog eens foto van de maand doen? met een thema enzo,. hihi,. Met zulke foto's wordt dat een groot succes

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Jeetje je verveelt je toch niet in de vakantie? Want je blijft maar fotos maken, maar dat is niet erg.  Wat een zeer leuke foto reportage. en die rugzakjes zijn echt subliem!! Hartstikke leuk!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

24 juli 2005, 12:14:57 #411 Last Edit: 24 juli 2005, 12:19:57 by Gerda
Hoi Kirsten,

Ja fotograferen is mijn hobby. Dus ik besteed er wel veel tijd aan.

Vandaag heb ik geprobeerd Nezumi en Grisha op de foto te zetten in de douche. Maar natuurljk ging Nezumi vandaag dus niet met zijn koppie tgen Grisha aan zitten. (Wil hij natuurljk niet vastgelegd hebben  :D)

Daarom maar een beetje naast elkaar. Dit is voor Nezumi ook al een hele overwinning hoor.

Nezumi geniet!! Grisha staat er niet op haar voordeligst op. Zo gauw ze lekker zit, laat ze alle veren hangen. Ze zit niet bol ofzo, dit doet ze altijd als ze op haar gemak zit.

Morgen maar weer opnieuw porberen te stalken.

De douche is niet de handigste plaats om foto's te maken, donker en toch veel wit, maar het gaat om het onderwerp deze keer en niet om de kwaliteit :-\ ;)

Groetjes Gerda

Gerda

Hoi Lin,

Nou ik verveel me niet zo gauw. Straks ga ik weer naar Artis, foto's maken. De zon komt een beetje door, dus ik ga snel naar buiten.

Misschien zet ik die foto wel op marktplaats met de aanbieding voor "rugzak voor je valkje", kijken hoeveel mensen erop reageren (geintje hoor  :D :D)

Groetjes Gerda

Rianne

Hahaha wat leuk, valkjes met  rugzakjes! Lijkt me big business! ;D

trienke

hoi gerda

ik dacht even ze hebben echt een rugzakje om, maar je hebt het bewerkt ;D Maar het blijven schitterende foto's.

groetjes Trienke

bobbie

Hahahahahhahha, die foto met die rugzakjes, helemaal geweldig.

groetjes, Nel :)

Gerda

25 juli 2005, 11:04:06 #416 Last Edit: 25 juli 2005, 11:10:54 by Gerda
Ik ben vandaag weer verder gegaan met het stalken van Nezumi en Grisha. En ja, er komt steeds meer toenadering. Vooral van de kant van Nezumi. Geweldig hoe dit ventje zich nu ontwikkelt en steeds meer durft.

Nu nog hopen dat Grisha straks wat respons gaat geven. Tot nu toe interesseren de mannen haar niet. Maar ze is nog jong  :D Dat gaat straks vast wel goedkomen.

De eerste keer vandaag:

Nieuwe poging:

Ik vind het reuze schattig, wat jullie??

Groetjes Gerda

Lin

Tja schattig eigenlijk niet ;)

Ach tuurlijk wel, wat lief hoor. zo lijkt Grisha wel wat op haar moeder. Die zakt ook helemaal in en die heeft nu ook een dunne kuif. Wel grappig. Was die staart al zo wit? Ik vind het wel een leuk koppeltje die Nezumi en Grisha! Ik ga ervoor! Mooie fotos.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Hoi Lin,

Ja die staart was zelfs nog witter, maar net als bij haar broertjes en zusjes lijkt er nu een bruinig roze waas over te liggen. Niet puur wit dus.

Maar wel prachtig met wat zwarte lijntjes erin.

Nezumi is trouwens split voor lutino en waarschijnlijk voor bont.

Groetjes Gerda

aad

hoi Gerda

Geweldig die foto's met rugzakjes .. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
En die laatste foto's komen me erg bekend voor .. duurde 3 dagen en  er werd gekroeld ..ja van één kant he Lucky wil alleen maar gekroeld worden ..andersom nog niet echt  :)

groetjes Aad