16 juni 2025, 03:21:43

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Gerda,

De spanning zit er hier flink in en ik kan haast niet wachten tot ik het verlossende woord hoor dat er popjes geboren zijn  :D Wat lijkt me dat schitterend om mee te maken en te volgen  :D

Ik bedank Nezumi zeker, en als er straks popjes geboren worden krijgt hij wat extra lekkers of leuks  :D Goh hee dan zou het heel goed kunnen dat er over 4 dagen al een valkje uit het eitje kruipt  :o

Duim, duim, duim .... !!!

Liefs Karin

sandy

hoi  leuk dat dat je op mijn forum was ik hoop een beetje kontakt blijven houden

kruimel is niet naar me vriendin gegaan ik zoek een ander huisje voor hem  maar dat kan je lezen in mijn forum

mooie valkjes heb jij

gr sandy

sandy

ikheb op je site gekeken werk je bij artis of heb ik het verkeert begrepen

Gerda

Hoi Sandy,

Bedankt voor de complimenten over mijn valkjes  ;)

Ik werk niet bij Artis, maar ik woon er praktisch naast! Dus ik kom er soms wel twee keer per week!

Daarnaast is mijn hobby fotograferen, en in Artis zitten veel gewillige modellen  ;D ;D

Groetjes, Gerda

sandy

sorry dan had ik het verkeerd begrepen  wel leuk om daar te wonen  lijkt me ik ben geboren  in amsterdam maar ik woon al 20 jaar in almere dus ik was vrij jong toen ik er weg ging

sandy

ik vind fotos maken ook te gek zeker van mn vogels mn hond en katten

Gerda

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik heerlijk brood gebakken voor de valkjes. Mijn gekke beesten zijn niet zo dol op eivoer. DUs ik heb een brood gebakken met eieren en eivoer er door. Op de ouderwetse manier (want geen broodbakmachine) dus een half uur flink kneden en twee keer laten rijzen en weer doorkneden.

Het is mooi gelukt.

Op een klein stukje na ligt het nu in plakjes in het vriesvak. Vooral voor G&N als de jongen geboren worden.

Maar morgen mogen ze al een stukje proeven  ;D

Groetjes, Gerda

Kaatje

29 oktober 2007, 23:08:30 #3682 Last Edit: 30 oktober 2007, 10:22:49 by kaatje98
Hoi Gerda,

Dat ziet er ontzettend lekker uit zeg ! Ik weet zeker dat G & N morgen enorm zullen smullen  :D Ik ben al aan het aftellen voor de eerste die geboren gaat worden * bloos *

Jemig wat is dit ontzettend spannend en heb stiekem mijn worry dolls al toegsproken dat er hopelijk van de 3 eitjes er 2 popjes geboren worden  :D

Ik heb je inmiddels mogen bewonderen op diverse foto's van de NOP en je bent echt een kanjer van een meid en hoop je snel in het echt te mogen begroeten !

Dikke knuffel, liefs Karin  :-*

♥Debby♥

wat gaaf gedaan Gerda..dat is nog eens verwennerij.. en nu niet morgen per ongeluk zelf het verkeerde brood pakken he.... hahahahaha

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

:o Zo!! Die is zeker goed gelukt.  :D

Dat wordt smullen voor ze.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Zeker weten dat ze daar van gaan smullen.
Het ziet er heerlijk uit Gerda.

Groetjes Anja

*Petra*

Nou Gerda,

Dat ziet er goed uit! Zou er zo zelf een stukje van proeven  ;D!

Groeten Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

't is goed aftellen he gerda.. nog een klein weekje..  'k vind het zelf gewoon spannend.. hahahaha...  :)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hi hi,

Ik ook, hier zit er nog één ! Echt ontzettend spannend, phoehhh ;D

Wilma1

Ziet er lekker uit, dat eierbrood.... doet me denken aan eierKOEKEN....mmmmmmm  :P  en wel een goed idee om er brood van te maken, als ze eivoer niet willen!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3