1 augustus 2025, 01:44:40

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Roosje

Citaat van: Gerda op  7 maart 2006, 10:07:46
Hoi Dames,

Ik was even een weekendje weg en ben pas gisterenavond na twaalf uur thuis gekomen. Dus toen ben ik niet meer op het forum geweest  :D
Maar ik kreeg bericht van Lin dat de twee eitjes van Grisha bevrucht zijn. Vanaf vandaag moeten ze nog twee weken.
Ik hoop dat alles goed gaat, vooral voor Lin!!

Groetjes, Gerda

Leuk!!

Riny

Hoy Gerda
Ik kom even vragen hoeveel eitjes er in de Americaanse blokhut liggen.
Of is Grisha spontaan gestopt toen ze de neppers tevoorschijn zag komen?.
Gelijk hebben ze ,dat ze hun krachten maar sparen .
Dan kan ik tenminste samen met je witte vriendin op kraambezoek komen.
Anders hebben ze tegen die tijd al hun kracht verschoten(zoals wij in Limboland zeggen)
Liefs Riny :-*

~Natas~

Gerda

Hoi allemaal,

Ik moet zo weg naar een verjaardag (voor de rest van de dag) maar kom even snel een lief filmpje van Spikey plaatsen.
Ronald was boodschappen doen en dan zit Spikey altijd heel lief voor me te zingen.
Als Ronald terug is, zit hij meteen weer bij hem.

Hier is Spikey zingt:
http://youtube.com/watch?v=GyWWcc-y4k0

Ik geef morgen reactie op jullie en dan ga ik de dagboeken weer door!!

Liefs, Gerda

Lin

Wat leuk! ik heb er nu hier een die nu niet meer stopt met fluiten, yasuo namelijk.  Nog nieuws over grisha en nezumi? hoe gaat het broeden op de nepeitjes?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ivy

Hoi Gerda.
Wat een lief filmpje! Nicky is verliefd! Welk liedje zingt Spikey eigenlijk? Echt om te smelten...
Dat ken ik ook - Joepie is ook erg lief voor me maar zodra Gerard thuis komt, heb ze alleen maar oogjes voor hem! Ze begint al te roepen als ze de schuurdeur hoort open te gaan. Maffie.

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Gerda

Hoi allemaal,

Ik zal proberen in een keer ale vragen te beantwoorden.
Allereerst zouden er zoals Rianne al zei, geen bevruchte eitjes zijn als Nezumi (nog steeds mijn oogapeltje) er niet was. Ik zou het prachtig vinden als er kleine Nezumi'tjes uitkwamen.
Kleine Grisha's zijn alleen mogelijk als Nezumi split is voor gepareld en witmasker. Ik weet de splits van Nezumi niet, alleen dat hij kanssplit (50%) voor de lutino X2 is.

Grisha heeft het bij vier eitjes gehouden. Een eitje had meteen al een klein deukje.
Het broeden doen ze echt supergoed. Af en toe zijn ze er even samen af, maar nooit langer dan een paar minuten.
Ze zitten nu vaak samen te broeden, eigenlijk de hele nacht samen en een gedeelte van late ochtend tot middag weer.

Hoi Natas, leuke kaart. Volgens mij heb ik dezelfde kaart in het echt naar Renzo gestuurd toen hij in het ziekenhuis lag.

Spikey zit vaak gewoon wat voor zich uit te fluiten. Hij bedenkt zelf de melodietjes, dus wat hij zingt is een eigen compositie  :D :D

Zo, nu eerst de klusjes doen en dan het forum door!!!

Groetjes allemaal
Gerda

Rianne

Lief filmpje Gerda. Ze begonnen hier meteen te roepen! ;D

Ineke

Koddig filmpje van Spikey! Teuntje hier vindt t ook amusant ;D

Carin

erg leuk filmpje!

Calimero komt gelijk bij me zitten en denkt dat ik zo mooi voor hem fluit! ;D

Gerda

13 maart 2006, 13:16:14 #2305 Last Edit: 13 maart 2006, 13:19:31 by Gerda
Nezumi in bad

Lekker een beetje badderen!!!

Heerlijk prive!!

Wat, helemaal niet prive!!! Wat doe je daar?? Scheer je weg met die camera!!!!

Ben je er nog steeds?? WEGWEZEN!!!

Helaas kon om privacy redenen toen verder geen foto's meer nemen van Nezumi. Ik ga met hem in onderhandeling of ik in de toekomst weer foto's van hem mag maken!!!
(Maar dan moeten jullie niet vertellen dat ik deze foto's hier geplaatst heb!!!)

Groetjes, Gerda
[/color]

~Natas~

Whahahahaha die Nezumi,

Helaas je was betrapt bij het badderen.
En tja zomaar foto's maken terwijl je lekker aan het badderen ben kan niet zomaar he Nezumi.
Dus je baasje moet voortaan toestemming vragen vvoor je foto's he.
Want ja jij hebt ook recht op je privacy  ;)
Leuke foto's van je hoor Nezumi  :-*, je bent een lekker ding.

Groetjes,

Joepie

Lin

Echt mooi die fotos! Heerlijk hoe valkjes daarvan kunnen genieten.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Jeetje Nezumi, wat ga je toch tekeer tegen Gerda! Vast omdat ze geen handdoek en badjas had klaargelegd ;D

Gerda

Grisha poetst

Geen woorden bij nodig!!!
Groetjes, Gerda[/color]