28 maart 2024, 20:47:51

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Anita1

 ;D heej wat leuk je dagboek.wat een schattige valkjes zeg.en een 3e die is zeeer welkom natuurlijk.
de grasjes zijn ook erg mooi hoor!
zo kan je echt wel lekker genieten van de kleintjes he? weet er alles van!
geniet maar lekker,en je maakt echt mooie foto,s
knufff anita

p.s roxanne,sjees dat is echt een heel mooi grasje zeg.zo leuk die blauwe plekjes op de  wangetjes.echt heeel gaaf.knuff anita

Cor_en_Petra

Heeee Gerda!

Ik heb je ook gevonden hoor! Wat een leuke foto van Grisha, wel weer spannend he, wanneer je haar mee kunt nemen? Gaat alles verder goed met haar?

Leuk je "weekboek" i.p.v. dagboek. Tsja, ik weet ook niet of ik het dagboek zo bij kan blijven houden hoor, dat vergt nogal wat tijd. Daarnaast moet ik dan natuurlijk ook alle dagboeken lezen van wie wat schrijft  ;) ;D, dus ik ben elke dag wel een uurtje of 2-3 bezig, minimaal! Of ik dat vol kan blijven houden?? Het is weliswaar ontzettend leuk, maar soms wil je ook wel eens een avondje voor de buis hangen of iets anders doen  ;) ;D

Ik hoor van een hoop mensen dat ze ook grasjes hebben. Is dat compleet anders dan een valkparkiet (behalve uiteraard qua uiterlijk). Hechten ze zich ook zo aan mensen?

Groetjes,

Petra (en Cheeky)


Gerda

4 mei 2005, 15:09:06 #17 Last Edit: 4 mei 2005, 15:16:00 by Gerda_T
Hallo allemaal,

Leuk al die reactie. Ja mooi grasje Rox, prachtige kleurencombinatie. Ik vind grasjes echt grappige beesten, wel veel drukker dan valkjes.
Petra (en Cheeky), mijn grasjes zijn wel tam, maar omdat ik er twee heb trekken ze erg naar elkaar. Het zijn net twee hooligans die elkaar ophitsen!! Azul is erg aanhankelijk en komt vaak op mijn schouder zitten, of hij komt me zoeken door het huis. Ik vind valkjes wel meer een persoonlijkheid dan grasjes, hoewel beide grasjes ook weer een eigen karakter hebben.

Valken zijn meer een kamaraadje (als een hond eigenlijk) grasjes zijn leuk en gezellig, ze zijn altijd wel wat aan het doen, klimmen, klauteren op hun kop hangen, schitterend. Grasjes kunnen wel een beetje bazig zijn, maar mijn valkjes leren nu ook een beetje voor zichzelf opkomen.

Ik kan echt niet wachten tot Grisha komt, maar ik moet nog veel dingen kopen.
Goede tip trouwens: ik was vandaag bij Ikea en zag een beukenhouten wijnrek voor 6,95 euro. Het heeft allemaal rondhoutjes waar je valken op kunnen zitten en je kunt er speeltjes aan vast maken. Ik zal er straks even een foto van maken en plaatsen, want het is niet duur en toch weer een leuk speeltje.

Leuk Ria, Rianne en Rox (de drie R's) en Sanne dat jullie ook een broertje of zusje van Grisha hebben of krijgen. Tinco moet nog wel even zijn best doen hoor!!!
En Rox en Ria jullie zijn echt dubbel familie, via Tiamo en Ayla en via Peppie en Kokkie :D :D

Hoi Anita, dank je wel. Ik kan inderdaad niet wachten, maar gelukkig ben ik niet de enige. Jij hebt de kleintjes al in handen en straks gaan ze naar nieuwe baasjes. Ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta, want dan hield ik ze allemaal ;D ;D

Ik ga nu mijn boekenkast in elkaar zetten, daar moet over een paar weekjes de kooi voor Grisha op.

Groetjes Gerda

bobbie

Hoi Gerda,

Je hebt het er maar druk maar dat doe je graag denk ik. Slim wat je vertelt van dat houten wijnrek. Ik wacht de foto af. Misschien kan ik er ook iets mee.

Tot de volgende keer.

groetjes, Nel :)

Gerda

4 mei 2005, 16:40:58 #19 Last Edit: 4 mei 2005, 16:44:54 by Gerda_T
Hoi Nel,

Ik heb een foto gemaakt van het wijnrek, alleen heb ik er nog geen speeltjes aangemaakt. Maar ze vonden het nu al interessant ;D ;D
Ik heb nog een houten dienblad gekocht en dat staat er nu onder als opvangbak ;)



Ik vond het een koopie!!! (6,95 euro)

Groetjes Gerda

Snel weer meer foto's van de valkjes!!!

Annouschka

Hoi Gerda,

eindelijk kan ik bij jou ook wat schrijven ipv jij altijd bij mij :-[

Grisha is gewoon een scheetje, wat een lieve ogen heeft die zeg, je zal wel heeell eeerggg ongeduldig zijn ;D zou ik ook zijn hoor ;)  En heel mooi stel vogels heb jij zeg, ze zien er allemaal heel erg lief uit en die geeuwfoto is idd heel erg grappig.

Maar voor je het weet zijn die 3 weken om hoor en dan kan je je kleine schat in je armen nemen :)

groetjes en ik blijf jou ook zeker volgen!

Ria

Hoi Gerda,

Wel grappig is dat Rox en ik straks driedubbele familie hebben want van de jongen gaat Samudra naar Rox en Menyala hou ik zelf. Alleen krijgen we nu wel afwisseling in kleur.

Maar ik ben nog steeds met uitbreiding bezig dus als het meezit heb ik straks nog weer meer uitbreiding. Maar dat horen jullie wel als het zover is. Dit zomer ga ik nog wel de jockkooien vervangen voor aluminium voilieres. Dan hoop ik dat ik de huisvesting nu definief op orde heb. De jockkooien zijn mooi maar achteraf moeten ze toch nog groter en veiliger .....

Groetjes,
Ria

Gerda

Spikey duikt regelmatig even onder de douche, nadat Ronald heeft gedoucht. Hij rolt heen en weer op de natte douchevloer, om maar een beetje nat te worden :D :D We helpen dan maar een beetje met de plantenspuit. Hetresultaat, een nat valkje voor de spiegel!!



Groetjes Gerda

Rox4nne

Hai Gerda,

Natte valkjes zijn altijd het sexiest ;D
(BIJTEN!!!!) :-*

En wat leuk, zo'n wijnrek!
Als ik er 1 tegen kom, dan neem ik'em ook mee,
want volgens mij vinden ze het wel erg leuk zo!

En nu we familie zijn, moet ik je nu tante noemen? :D

Liefs,
Roxanne

zazoe

Citaat van: Rox4nne op  4 mei 2005, 21:09:51
En nu we familie zijn, moet ik je nu tante noemen? :D


Om die gewoonte maar vast te beginnen:

Hee tante Gerda!!

Oe wat heeft Spikey een goed kapsel na het douchen :-*
Bailey moet er nog steeds niks van weten als er geen slablaadjes bij komen kijken, en om nou een krop sla mee in de douche te nemen  ::)

Leuke foto's steeds hoor, enne volgens mij lijkt jouw weekboek tot nu toe toch verdacht veel op een dagboek hoor!  ;D

Gerda

He 'tantetjes' Sanne en Rox, of zijn jullie mijn kleine nichtjes die af en toe door tante wat lekkers toegestopt wordt  :D :D

Ja nu is het nog wel een dagboek, maar ik heb echt niet de illusie dat ik dat ga volhouden. Ik heb nu een weekje vakantie, dus dan kan het allemaal.

Zo de boekenkast is half af, morgen de rest maar!!

O ja Rox, het mag ook Bibi Gerda zijn hoor. (Gelukkig weet ik een paar woorden indonesisch - ik heb geen druppels indisch bloed hoor!!). Maar het woord Bibi wil je natuurlijk blijven reserveren voor je eerste schatje. (RIP lieve Bibi)

Groetjes Gerda

Gerda

4 mei 2005, 21:26:42 #26 Last Edit: 4 mei 2005, 21:28:36 by Gerda_T
O ja Rox, dat bijten van jouw (en mij) is 'gemes-heid'!!
Ken je dat woord??

Voor de anderen 'gemes' is Indonesisch voor: zin om met name kleine kinderen stevig te knuffelen, ja eigenlijk te knijpen :-X ;D ;D

Groetjes Gerda

bobbie

Dames dames, KNIJPEN?? Niet bij kinderen en ook niet bij valkjes hoor. >:(

Die valkenvent in de douche, helemaal geweldig 8)

O wat duurt het nog lang voor Grisha komt  ::), maar .......... geduld is een schone zaak.

Groetjes, Nel :)

~Natas~

Halloa

Oh wat grappig de foto's van de valkjes op het wijnrekje.
En wat zijn de valkjes dan MOOI he als ze gedoucht zijn  :-*
Ze hebben dan ook echt een speciale geur over zich heen hangen.
Ach ja nog ff en dan is iedereen 1 grote familie  ;D nu moet ik nog komen met een 2e valkje.....................ahum wanneer???

Laters,

Natas

gonnie

Hoi Gerda het wordt afgezaagt maar ik heb eindelijk je week[dag]boek gevonden ik ga je ook volgen , van essie krijg ik over 8 `a 9 weken mijn tweede valkje ,ik wacht al best lang maar dat zal ook wel beloond worden , je verhaal heb ik ook gelezen , wat een mazzel dat je spikey weer terug vond bij die mevr , vreselijk is dat , ik hoop nooit dat dat me overkomt, je hebt hele mooie valkjes en grasjes , heb ook altijd grasjes gehad , het duurt voor jou nog wel drie weken , en nadat je het valkje vast hebt gehouden is het  moeilijk om met lege handen naar huis te gaan , maar denk dan maar aan mij ik moet nog langer wachten.

Groetjes Gonnie