19 maart 2024, 12:45:24

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

3 mei 2005, 20:24:18 Last Edit: 3 januari 2008, 16:12:08 by Gerda
Omdat over een paar weken een derde valkje bij ons komt wonen, begin ik hier een soort dag/weekboekje. Ik ben denk ik niet in staat om elke dag wat te schrijven, dus daarom maar bij verhalen neergezet!!!

Ronald en ik wonen in het centrum van Amsterdam, vlak bij Artis. We hebben twee valkjes en twee grasjes. Over hen heb ik verteld een tijdje geleden Kijk maar hier:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,7603.msg97264.html#msg97264

De foto's van Grisha en nieuwe foto's van mijn birdy's komen vanavond.

Groetjes Gerda ;D

~Natas~

Hoi Gerda,

Leuk dat je ook een soort "dagboek" bent begonnen.
Ik zat al een tijdje te wachten wanneer je nou eindelijk eens zal beginnen  ;D
Het zal wel erg gesjellie worden straks als het 3e valkje bij jullie komt wonen.
wanneer ongeveer komt Grisha naar jullie toe  ;)
Ik ben erg benieuwd naar de foto's die komen gaat.

Groetjes,
                                        Natas

Gerda

3 mei 2005, 21:21:25 #2 Last Edit: 8 mei 2005, 01:27:21 by Gerda_T
He, Natas, je hebt me gevonden!!
Grisha zal over een week of drie al hier kunnen komen, zo gauw ze zelfstandig eet. En het is zo'n vlotte tante, dus  :D :D

Ik moet de foto's nog even verkleinen en ik zal binnenkort ook mijn handtekening aan moeten passen. Ja je moet wat over hebben voor een nieuw valkje hahaha

Morgen naar Dierensuperland om de nodige dingen aan te schaffen, ik kijk nog rond voor een kooi en veel speeltjes natuurlijk. Daarna naar Ikea, nieuwe boekenkaststeunen kopen (ik heb nog planken) dan kan daar de derde kooi bovenop. Ik heb dan drie slaapkooien in de woonkamer en een grote kooi in de slaapkamer (voor als we eens een middagje weg zijn).

Ik heb gisteren denk ik bijna twee uur met Grisha geknuffeld. Ze was rustig, ongelooflijk, ze ging lekker tegen me aan liggen. Ik had haar bijna al stiekum meegenomen, maar daar stak Paul een stokje voor  ;D ;D :P. Nee hoor, ze moet eerst zelfstandig eten, maar het is waar, als je je valkje eenmaal in handen hebt gehad dan duurt het wachten erg lang.

Hier alvast de eerste zelfgemaakte foto van mijn nieuwe schatje

Lieffie he?

Groetjes Gerda

~Natas~

Hoi Gerda,

Wat is ze LIEF zeg.
Nog 3 weekjes en dan heb je waarschijnlijk de kleintje bij je.
Spannend hoor allemaal en we gaan ook voor jou AFTELLEN!!

Wat zal je gister gelukkig zijn geweest zeg toen je voor het eerst kleine Grisha mocht vasthouden  ;D
Ja ik geloof meteen dat als je je valkje hebt gezien dat je hem/haar meteen wilt meenemen.
Maar OPA Paul hield je weer tegen ohohoh.............
weer een poging mislukt  :-\

Natas

Kirsten

Oh Gerda het is werkelijk een mop,. :-*
Nog een weekje of drie begrijp ik en dan komt ze bij jullie wonen,.kan me voorstellen dat je de dagen telt.

Leuk dat je ook een dagboekje bent begonnen en ik kom zeker vaker even kijken hoe het gaat,

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

3 mei 2005, 22:46:10 #5 Last Edit: 3 mei 2005, 22:49:40 by Gerda_T
Hier een foto van Nezumi,

Helaas niet helemaal scherp, maar ik vond het zo leuk. Net of ie uit volle borst aan het zingen is



Een droppie he? Normaal zie ie er mooier uit hoor ;D ;D
Hier is ie aan het poetsen



Groetjes Gerda

Gerda

Ja en dan kan ik natuurlijk Spikey niet overslaan. Hij is supernieuwsgierig en bekijkt alles wat ik doe. Hij is ons eerste valkje en erg aanhankelijk.



Hij zit het liefst bij Ronald, een beetje bakkebaarden uitrukken  ;D ;D ;D

Groetjes Gerda

bobbie


GRISHA IS HEEL WELKOM[/color]



Hoi Gerda,

Gevonden! Leuk leuk leuk. Kunnen we alles prima bijhouden.

Wat een droppie is het zeg. En die ogen, moet je zien hoe pienter ze kijkt ;D

Veel schrijven en heeeeeeeeeel veel foto's.
Ik blijf je volgen,

groetjes, Nel :)

zazoe

IK HEB JE GEVONDEN!!  ;D

Grisha is natuurlijk gewoon een schatje, en ze heeft ook zo'n leuk broertje!!  ;)
Dat wordt een lekker ding, die dame, Nezumi is bij deze gewaarschuwd!  ;D

Wat een leuke foto trouwens, precies op het juiste moment genomen, en die oogjes zo dicht, vast niet een foto waarvan hij wil dat je hem op het forum zet  ::)

Ik ga je dagboek volgen hoor, Milo moet zijn kleine zusje toch een beetje in de gaten houden  ::)

Rox4nne

Lieve Gerda,

Mooi dat je eindelijk een dag/week-boekkie bent begonnen,
Lag het dus niet aan mij dat ik die nergens kon vinden  :)

Grisha is echt een.. niet-koken-niet-garneren-maar-gewoon-oppeuzelen-baby-valkje!!  8)  :-*  :-*  :-*

En Spikey en Nezumi ook hoor!
Doe ze een dikke knuffel van mij!!

Liefs,
Roxanne

Gerda

3 mei 2005, 23:11:01 #10 Last Edit: 3 mei 2005, 23:17:00 by Gerda_T
Bedankt voor jullie reacties, ik ben ook erg trots op mijn valkjes. Het zijn schatten!!

Daarnaast heb ik natuurlijk nog de twee prachtige grasjes.
Hier is Azul, hij heeft net zijn jeugdrui achter de rug en is ook het puberschap (gelukkig) voorbij. Hij komt vaak bij me zitten en vertelt altijd verhalen, die ik helaas niet kan verstaan. Hij spreekt ook Valks, vaak denk ik dat Nezumi in de kamer is en dan is het Azul die hem nadoet!!!



Yesil volgt nog

Gerda

3 mei 2005, 23:22:07 #11 Last Edit: 3 mei 2005, 23:24:01 by Gerda_T
De beloofde foto van Yesil. Die is op het moment een echte puber en enorm druk. De hele dag heen en weer vliegen van de woonkamer, naar de slaapkamer en vv. En ondertussen kwettert hij de oren van je hoofd. ;)
Het is een mooi olijfgroen manneke.



Dus dat zijn dan vier mannetjes (met Ronald vijf mannetjes) in huis. Jullie snappen wel dat ik blij ben dat Grisha erbij komt!! ;D ;D

Groetjes Gerda

Rox4nne

 :)

Aaaw ik vind grasparkietjes zoooo schattig!
Azul en Yesil zijn echt plaaaaatjes, zo mooi!
Jij maakt prachtige foto's!
Ik wil ze knuffelen, ze staan er echt prachtig op :)

Ik heb in Leeuwarden ook 2 en hier pas ik lekker op Spike,
Dit is Koekie:

Hij woont nog in Leeuwarden bij mijn broer, is supertam en ik weet precies wat je bedoeld met hele verhalen vertellen, je kan er haast bij in slaap vallen. En hij heeft maar eventjes nodig om een deuntje precies na te kunnen fluiten :)
Wat een einsteintjes zijn het toch!
En dat ze zo klein zijn, vind ik nog het allerliefst!

Liefs,
Roxanne

Ria

Hoi,

Jaaaaaaaaaa, dagboek ! Ik heb het ook gevonden.

Erg he, dat lange wachten maar de weken gaan vanzelf om. Ik blijf je dagboekje volgen. En Grisha wordt vast een heel mooi valkje. Mijn Beautje begint ook heel mooi te worden. Haar kuiffie moet nog groeien maar voor de rest ziet het er perfekt uit.

Ik blijf het volgen.

Groetjes,
Ria

Rianne

Wat leuk, een nieuw 'dagboek'! Kunnen we goed zien hoe mooi Grisha gaat worden!
Leuke vogels heb je, vooral de 'zang foto' is erg leuk haha!