18 juni 2025, 22:40:43

Huize Heksenketel

Gestart door jacksmama, 2 mei 2005, 08:48:17

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes

ik heb net een berichtje gekregen van wilma dat er bij jou foto's te zien zijn van lieve nikki en ja hoor hier ben ik snel eff kijken  ;) ach wat ben ik blij om nikki eens terug te zien  :D lijkt net gisteren dat ik haar bij wilma achterliet  ::) ik heb al gehoord van wilma dat ze zo'n lieve thuis heeft gevonden  ;)

groetjes marilyn

Rianne

Citaat van: jacksmama op 12 januari 2007, 21:54:15

:o Prachtige foto!!! :D

Broertje Dusty, die bij mijn moeder woont, is nu al aan het brabbelen en fluiten. Dus nog een paar weekjes geduld en dan zul jij weten of je een Gaya of Gordon in huis hebt! ;D

Wilma1

17 januari 2007, 17:49:56 #482 Last Edit: 17 januari 2007, 17:55:26 by Wilma1

Ff showen natuurlijk he?!! Simpel in een schaal die minstens 30 jaar oud is, van mijn ouders geweest.....die grintjes vooral NAT "geraapt"  ;D en NU is het droog hier  ::) ::) ::)...dus toch BIJZONDER  ;D

EN 2 vazen ermee gevuld en lichtjes erin......... ;D....als het verveeld gaan ze gewoon de tuin weer in  :P
;) Wilma           

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jacksmama

Wat leeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuk!!!

Hoe kom je erop... zo simpel en toch zo origineel...

Je kan wel handeltje beginnen joh:

Wilma, voor al uw Styling! ( en valkenbroodjes, grinnik)

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Mara

Hoi Wilma

Ziet er echt heel mooi uit!!

Liefs

Mara

Wilma1

Ben je jarig ??? Ik zie het nergens ??? Ja, balonnen in het Peelneutje  ;D of is dat een verkeerde gok  ::) van Monique  ;D

Doe je voorzichtig op je fiets met kar, ik zag hier ook een zwabberende mamma met karfiets...

Ik heb een lekkere

voor je.....omdat je door dit "takkeweer" moet fietsen.....

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoi Christa,

van harte gefeliciteerd,

en een hele fijne dag.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

jacksmama

@Wilma"Ja vandaag is ikke jarig....

Zal ff op jacht moeten naar ballonnen .. die hangen hier eigenlijk alleen als de kids jarig zijn...

Dank voor de koffie.. was ik aan toe ... voortaan alleen storm en regen in het weekend graag ... kan ik met de auto...hihi

@ caroline.. dank je voor je felicitatie!

Ga hier maar even huishoudelijk worden .. tis weer een bende!!!

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Wilma1

18 januari 2007, 10:36:13 #488 Last Edit: 18 januari 2007, 10:38:53 by Wilma1

TOCH jarig  ;D

GEFELICITEERD MEISJE EN EEN FIJNE DAG....

en dat de kadoos maar binnen mogen  STORMEN  :P...maar de wervelwind (Gaya) heb je al  ;D

Dikke  :-* :-* :-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Christa

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Liefs

Mara

heidi

Hoi Christa,

Ook van ons een heel gelukkige verjaardag.

Heidi,Quick,Silver en Falco

jacksmama

Hoi allemaal,

Hartelijk dank voor alle lieve felicitaties!!

Gisteren heb ik, bij wijze van experiment, alle vijf de valkjes tegelijk los gehad.

ff op visite:

Hej.. komen jullie ook buiten??:

En wat hebben we daarvan geleerd??

Dat Thun een mega macho is, die Gaya absoluut niet in zijn omgeving tolereert .. en dat Koko zich dan ook niet wil laten kennen en ook zo nodig de stoere kerel moet uithangen..  :P :P
Ze jagen d'r gewoon weg met zijn twee.....

Thun is wel op avontuur uitgegaan.. zat ineens op tafel..( normaal zoekt ie de allerhoogste plek in huis)
Let op het arrogante koppie

En hij denkt dat ie een hondje is... trippelde over de grond.. en liep de hele tijd achter me aan...

Maar daar word je erg moe van .. en dus.. klom ie zomaar op mijn , in mijn mouw verstopte, arm:

En stom toeval weer.... een foto van Gaya in vlucht.. ik wilde een foto van maken van haar bij de kooi.. en toen vloog ze weg... omdat dat nogal snel ging.. moest ik het even vergroten dus is de foto niet helemaal zuiver:

Eindconclusie: als Gaya los is, blijven de andere in de kooi en verce visa ..anders heb ik binnen no time geen tam valkje meer..

Gisteravond zat ze voor het eerst sinds tijden weer op mijn schouder... oke ik moest d'r wel serieus verleiden met een pepsel, waar ik het zout vanaf gegeten had.. maar ze vond het heerlijk. zat heerlijk op mijn schouder er een vreselijke bende van te maken.. maar ruimde daarna wel heel netjes zoveel mogelijk kruimeltjes op.. netjes opgevoed he??

Helaas geen foto ervan.. ik was als de dood dat ze weg zou vleigen door de flits..

Wel nog even een filmpje van de herrie die die vijf rakkers kunnen maken:
Voor het raam Pino en Gaya, op de kooi Koko en Kiki erin.. en op tafel is Thun.. op het eind krijst er een peuter ( Luc) die ook wat aaadacht wil..
Hoezo is het hier soms een Heksenketel???

FILMPJE

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Caroline

Het feit dat zowel Thun als Koko (beide mannetjes toch??), Gaya niet in hun buurt dus ook niet in de buurt van hun popjes dulden zou wel eens heel goed kunnen betekenen dat Gaya toch Gordon is.

Wel slim om ze nu apart los te laten, zeker als je Gaya als tam valkje binnen wilt houden.

Je filmpje kijk ik een andere keer, Ed, mijn man heeft nachtdienst gehad, en ik ben bang voor de reacties van mijn eigen valkjes als ze het filmpje horen.  ;)

Leuke foto van Gaya en de rest natuurlijk ook.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

kimberley

:D   wat een herrie joh die valkies bij elkaar!!!
wel erg leuk hoor. Wat wordt Gaya mooi he.
Taiko kan sinds een paar dagen het "bouwvakkers fluitje", en nou houdt ie niet meer op. als ie ons roept doet ie het op die manier!!! zo grappig, nu weer een ander melodietje verzinnen.

Wat hebben jullie trouwens veel valkjes, ik heb er maar een, maar jullie hebben gewoon 3 of 4 kooien staan! dat past bij mij echt niet! zou het ondertussen door Taiko wel willen hoor.

maar goed, het was een leuk filmpje, leuke foto's en een leuk verhaal!

Groetjes kimberley, ronald en taiko  :)

Wilma1

GAAAAAAAAAAAF om ze te horen.,  vanavond heb ik Melody OOK gehoord door de telefoon....kreeg bijna tranen, zo mooi vond ik het.....

Ik heb de foto's opgeslagen  :D en zo van elk adresje een boekje.... ;)

Die Gaya is een echt "showmodel"  ;D, die kijkt eerst of je de camera standby hebt staan  ::) om vervolgens de mooiste vluchten te maken.....

Ik kom snel weer eens op de koffie bij jullie en Veronica  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3