18 juni 2025, 23:10:58

Huize Heksenketel

Gestart door jacksmama, 2 mei 2005, 08:48:17

« vorige - volgende »

~Natas~

Hoi hoi,

Zo jou dagboek moest ik ook even flink bijlezen zeg.
Zag dat ik al een tijdje niet meer had gereageert dus het wordt weer eens tijd.
MAar uh hoe kan dat nou dat je niet weet of het nou Pino of Elmo is.
Maar het heeft wel een mooi koppie hoor, en vooral een ondeugend koppie  ;D
Spannend hoor wordt nu aftellen.

Groetjes,

Natas

jacksmama

Oh dat zal ik even uitleggen...

De huidige eigenaar/kweker stuurde mij een mail met het blije bericht dat Elmo was uitgevlogen en dat het bij Pino nu niet lang meer kon duren...

en deze foto had hij meegstuurd...en nou zegt mijn gevoel dat dit Pino niet is..maar tja..da weet ik dus nie zeker....

Maakt niks uit...Ik vind Elmo net zo prachtig...alleen komt die niet hier wonen.

Vandaar dus....
Christa & De Rest

Astrid

Hoi Christa & Eric (en familie)

Leuke foto's.

Thun is een heel mooi valkje, ik vind dat jullie al erg ver met
hem zijn, en over een tijdje zal hij misschien ook wel jullie
vingers accepteren.

Pino is ook heel erg mooi geworden nog even en dan mag
ze ook bij jullie komen, moeilijk hé, het moeten wachten ?

Groetjes,
Astrid

jacksmama

Hoi,

Thundermans is hier volop aria's ana het zingen., maar telkens als ik het wil opnemen....stopt ie ermee..de flauwerd.
Gisteravond kwam Thun zomaar bij mij op schoot zitten. Per ongeluk dat wel. HIJ probeerde namelijk boven op de cd's te landen, maar dat mislukte en hij gleed pardoes bij mij op schoot. HIj vond het blijkbaar wel prettig want hij heeft er zeker 20 minuten rondgedarteld. Ik moest wel heel rustig mijn handen bewegen want elke onverwachte beweging...daar schrok ie van. Maar op een geod moment kon ik mijn hand heel rustig op mijn been leggen, inde buurt van Thun, zonder problemen...dus er zit schot in.

Thun is gisteren geslaagd voor de cursus proefkonijn; Eric heeft vogelkoekjes gebakken en hij vind ze zalig ( Thun dan).
De kat van de buurvrouw( die ook vogeltjes heeft en dus mocht delen inde opbrengst) vond ze ook lekker..tot grote paniek van buuvje. Op haar noodkreet: help kan het kwaad als de kat vogelkoekjes eet? heb ik geantwoord: nee hoor, hij kan er hoogstens prachtig van gaan fluiten.... hihihi

Tja en dat wachten he.........gelukkig hebben we het enorm druk hier met ons verengingsleven, wedstrijden in alle maten ed...anders zou je nog gek worden van spanning.

Mischien moeten we maar eens op visite gaan bij Pino..eens kijken of hij ONS wel wil..
Christa & De Rest

Lin

He,

Die thun die gaat met stappen vooruit zo te lezen nog even en dan blijft ie onder je hand kruipen  ;D

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Cor_en_Petra

Citaat van: jacksmama op 21 mei 2005, 09:16:37
De kat van de buurvrouw( die ook vogeltjes heeft en dus mocht delen inde opbrengst) vond ze ook lekker..tot grote paniek van buuvje. Op haar noodkreet: help kan het kwaad als de kat vogelkoekjes eet? heb ik geantwoord: nee hoor, hij kan er hoogstens prachtig van gaan fluiten.... hihihi

Die Thun zeg, lekker vogelkoekjes eten en dan de buurvrouw zo laten schrikken.... leuke reactie van jouw kant "hij kan er hoogstens prachtig van gaan fluiten....."!  ;D ;D ;D
Liefs van Cheeky, Cor & Petra

Ankie

Hoi Christa ,Eric & de rest.

Leuk, dat het zo goed gaat met Thun ;D ;D. Ben wel benieuwd hoe hij straks op Pino reageerd ::).
Zijn spannende momenten :P.Ik neem aan dat Thun geen andere valkjes gewend is, da's dus afwachten. Ja en dat wachten is het ergste. Wij hebben op Zazoutje wat langer moeten wachten toen ,omdat die druiloor niet zelf wilde eten en dus bijgevoerd moest worden. Daar is nu niks meer van te merken ;D ;D. Maar de tijd gaat snel, vooral als je bezig bent, dus dat komt goed. Wat een prachtige foto, wie het ook is .

:-* van Zazou, groet van Ankie en de rest.

Arno

Hallo
Pino zit nog steeds in het nest dus het valkje op de foto is Elmo.
De moeder van Pino is in het zelfde nest weer begonnen met een nieuw nestje (inmiddels 3 eieren)dus Pino vindt dat erg gezellig denk ik en blijft lekker zitten.
Even dit wij zijn vandaag thuis dus als je even wil kijken kan dat hoor.
groet Arno.
Arno Hobbykweker van Valkparkieten
www.arnohobbykweker.nl  meer info over mutaties : http://www.valkparkieten-benelux.tk/

Arno

Herstel... Pino is zojuist uit gevlogen
groet arno.
Arno Hobbykweker van Valkparkieten
www.arnohobbykweker.nl  meer info over mutaties : http://www.valkparkieten-benelux.tk/

jacksmama

JOEPIE!!!!

Da's en reden om taart te eten...ons kind uitgevlogen..snif.....emotioneel moment hoor.

We nemen nog contact op.....

Zal zo de foto ff plaatsen...wat wordt ie geweldig zeg.....

Christa & de Rest
Christa & De Rest

jacksmama

22 mei 2005, 14:29:08 #85 Last Edit: 2 augustus 2006, 19:57:07 by jacksmama

En hier is ie dan....Onze Pino....eindelijk uitgevlogen..........

.hieperdepiep...HOERA!!!!!
Christa & De Rest

Ria

Hallo,

Wat leuk dat Pino inmiddels is uitgevlogen. Nu kan het aftellen beginnen. En het is een poepie om te zien. Blijf het volgen hier hoe of het gaat.

Groetjes,
Ria

jacksmama

23 mei 2005, 07:13:13 #87 Last Edit: 2 augustus 2006, 19:57:22 by jacksmama
HOI,
Helaas ging een bezoekje aan Pino niet door: de auto ging stuk waardoor we nog maar 60 reden op de snelweg, niet echt veilig vonden we, dus maar rechtsomkeert gemaakt.

Als goedmakertje kregen we een prachtige foto van Arno van Pino met zijn/haar Pa, die helpt bij het vliegen, zo lief joh.

Groetjes,

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Ankie

Hoi Christa & de rest

Jammer ,dat het bezoekje niet door kon gaan, maar gelukkig hebben jullie de foto's nog ;D. Prachtige valkjes ;D ;D ;D.Wat leuk zo'n zorgzame pa ;D.

:-* :-* van Zazou, groet van Ankie en de rest

jacksmama

25 mei 2005, 19:52:14 #89 Last Edit: 2 augustus 2006, 19:57:35 by jacksmama
en hier weer een plaatje van Pino...samen met brusje Elmo....

lekker soezen in de zon.......

Christa & De Rest