29 maart 2024, 00:19:16

Geelwang kweker

Gestart door Mandy, 2 mei 2005, 00:20:16

« vorige - volgende »

Peter

Citaat van: Mandy op  3 mei 2005, 14:31:46
Nou ik ben benieuwd hoor! :)

En hoe oud zijn die geelwangen eigenlijk? ::)

Zo uit mijn hoofd zijn de geelwangen nu 2 of 3 jaar oud.

Groetjes,
peter

Mandy

Ooo dat scheelt wel natuurlijk, die van mij zijn nog maar van vorig jaar. Dus ik verwacht nu ook niks, maar ik hoop dat ze misschien in de laatste ronde ook wat proberen. ::)

En kwamen die van Ron vandaan?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Peter

Hoi Mandy,

Deze geelwang cinnamon pop komt bij Ron vandaan, haar zusje heeft ook meegedaan met de TT in 2004 van Valkparkiet.com en Valkparkiet.net

Het was nummer 55 en kreeg 91 punten. En andere pop uit het nest kreeg in Veenendaal op de PS Holland TT 93 punten.
( http://www.valkparkiet.com/nl/files/fotott2004.htm )

De man is een cinnamon split geelwang ook bij Ron vandaan.

Het zijn beide de aller grootste en meeste forse valken die we hebben en als er mensen bij ons komen uit de "Kwekers wereld" dan wordt er ook meestal gezegd dat het super valken zijn. Jammer genoeg hebben wij ze niet zelf gekweekt. Ron heeft er ook 15 jaar over gedaan dus dan hebben nog 9 jaar de tijd :)

Groetjes,
Peter

Anita1

volgens mij komen mijn geelwangen daar ook vandaan...
suus had het toen over die naam.
zal nog ff navragen.maar weet bijna zeker.laat nog weten.knufff anita

Peter op het werk

Hoi Mandy,

De beide jongen zijn geboren van de geelwangen, helaas werd 1tje niet gevoerd en ook niet bij andere koppels die normaal direct een vreemd jongen voeren.

Er zal dus iets mis geweest zijn met het tweede jong. Met het eerste jong gaat alles goed.

Groetjes,
Peter
De webcam in de voliere:

Kijk nu live mee! Klik hier!

Mandy

Ja ik heb het in jullie dagboek gezien, duimen nu maar dat het 1e jong het gaat redden. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Peter op het werk

Citaat van: Mandy op  6 mei 2005, 13:46:16
Ja ik heb het in jullie dagboek gezien, duimen nu maar dat het 1e jong het gaat redden. ;)

Hoi Mandy,

Zoals je al gelezen heeft het tweede jong het ook niet gehaald. Maar het blijkt nu dus wel dat ze wel goed broeden maar het voeren gaat wat slechter.

Het tweede jong werd door iedereen geweigerd dus daar was echt iets mis mee. Het eerst jong was verder wel goed maar heeft het toch niet gehaald.

Groetjes,
Peter
De webcam in de voliere:

Kijk nu live mee! Klik hier!

Anita1

 :'( och peter wat vind ik dit erg voor jullie.
heel veel sterkte hoor.knuff anita