28 april 2024, 20:24:12

kopje ondersteboven

Gestart door Barbara, 15 april 2003, 20:23:54

« vorige - volgende »

Barbara

Schattige foto Kolkkie! Dimi is nu nog aanhaliger dan Croky! Gaat ook echt met z'n oogjes dicht zitten genieten, dat doet Croky meestal niet, die zit altijd op te letten wanneer ze je moet 'corrigeren' als je t verkeerde plekje kriebelt.

Kolkkie

22 mei 2003, 18:21:24 #16 Last Edit: 22 mei 2003, 18:21:47 by kolkkie
Hoi Barbara,

Coco d8 vandaag dat hij een pinguin was, en dat ie daar prima verstoppertje kon spelen. Zoek de valk.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

Gaaf joh die foto's.....lachen met al die pinquins...lijken wel iets op de valkparkiet he? ;D

Speedy

CitaatHoi allemaal,

ik heb niet echt een vraag, maar een leuke foto waarop Dimi zijn kopje helemaal ondersteboven tegen het (kale) hoofd van mijn vriend aan duwt. Hij deed dit laatst voor het eerst en ik zou het wel grappig vinden als iemand het gedrag herkent. Hij houdt niet van kopje kroelen, maar dit lijkt er toch wel een beetje op....


Volgens mij ziet ie zijn eigen hoor en bewonderd hij dat ten zeerste. :D :D nee grapje hoor niet boos worden.


Kolkkie

Sommige soorten wel lijken wel iets op valkjes, de soorten die kuifjes hebben. Zoals de rotsspringer. Heb plaatje bijgevoegd.
Dit is trouwens niet mijn hele verzameling. Heb er nu iets van ruim 120.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

hahaha ja grappig zeg....heel leuk.
Ik heb bijna 7 jaar lang, Cherished Teddies gespaart, dat zijn beren beeldjes, met certificaat en naam.
Wel heel leuk hoor, maar opeens was het over voor mij en heb alles in één koop weggedaan.
Heb er geen spijt van.
Nu zijn het bij mij ook de valkpaprkieten die ik heel leuk vind, maar een verzameling, nee die heb ik niet.


Kolkkie

Ben het een beetje aan het minderen hoor. Zit met ruimtegebrek. Ga wel verder als ik op mezelf woon.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Annemieke

Hallo,

Nog even over dat koppie ondersteboven.
Dat doet onze Teddy ook. :)

Hij gaat zelfs nog verder:
als je op de bank zit met je handen gevouwen achter je hoofd, dan komt hij je vingers lostrekken zodat je hem kunt gaan kriebelen. ;D

Laatst zat ik zelfs gewoon met mijn armen over elkaar toen hij de vingers van mijn hand omhoog trok om te kriebelen!  :o

Hoe bedoel je: hij geeft wel aan wat hij wil.  :D
Groetjes,

Annemieke, Teddy & Punky

evi

als we onze Obi maar net hadden mochten we zeker niet aan zijn hoofdje of zijn rug komen. Nu hij ons wat beter kent heeft hij toch ontdekt dat dat deugd kan doen. Ik heb hem geleerd om "kopke krabben" . Hij is er echt verzot op nu
het is zelf zo dat hij zijn hoofd draaid waar we moeten krabben en zijn lievelings plaatsje is aan zijn oren (ik schrok wel dat die zo groot zijn). Als hij onze hand nog maar ziet aan het kooi is hij al daar om te genieten

Groetjes EVI en OBI