18 april 2024, 06:10:53

Het  nestje van Sparkel & Plukkie

Gestart door yentl, 15 april 2003, 18:31:00

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

5 juni 2003, 01:48:06 #60 Last Edit: 5 juni 2003, 01:50:56 by moonwitch
hoi yentl

Van deze kant ook heel veel succes met het nieuwe begin en natuurlijk veel succes met je excamens.
Miischien als je geslaagd ben kun je zelf een camera aanschaffen en kun je onbeperkt foto's maken.
Anyway Good luck
Moonwitch (diana B)
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Marianne

Hallo Yentl,

Heel veel succes met je examens.
Ik duim voor je!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

yentl

Oei, wat die camera betreft weet ik niet of dat zal mogen...
maar slagen zal ik wel ;), ik haal normaal toch rond de 77. We beginnen volgende week donderdag 'k weet het, ik mag helemaal niet zo vaak foto's nemen van beesten. Pas heb ik er nog een paar getrokken: 1 van Plukkie, 1 van Sparkel en 1 van Flupke in een boompje  ;D ;D ;D, en ook een van mij en flup heeft ons ma genomen ('k heb al teveel foto's van beesten genomen!!!). Maar het filmpje van mijn moeder en vader is bijlange nog niet opgetrokken. Ik mag ook geen wegwerpcamera aanschaffen voor foto's te nemen op mijn ponykamp. Zoveel filmpjes heb ik al verspeeld dit jaar: 1 filmpje van de wegwerpcamera voor op de boerekreek (mijn ponykamp) met 24 foto's, 1 filmpje met 24 foto's (wegwerpcamera) voor mijn valkjes en mijn konijnen. En de helft van de film van de digitale camera, ons ma vind dat ik "teveel beesten ::)" trek (mensen zijn toch ook dieren uiteindelijk  ;)) Ik hoop het dat ik nog eens mag trekken :-/, een conclusie: ons ma is geen dierenlover :(.

De nest gaat ook erg vlot, de valkjes doen niks dan fluiten, nu zitten ze niet meer apart, Spark & Pluk kunnen hen best goed verdragen.


yentl

[shadow=red,left,300]
Ej iedereen :)!
Ik kom gauw verslag uitbrengen van wat ik gisteren in de nestkast heb gezien: 4 eitjes ;D. Of ze bevrucht zijn of niet, weet ik niet, ik ga ze niet bekijken en ik ga er zoveel mogelijk vandaan blijven, de kleintjes moeten uitkomen rond ongeveer 24 juni :).Dan pas zal ik waarschijnlijk weer kijken. Ik ga ze ook pas tam beginnen maken als ze 14 dagen zijn.

groetjes Yent'l[/shadow]

yentl

6 eitjes, Breezer broedt met Pluk en Sparkel broedt alleen.
Mss kan Breezer ook vader worden.

groetjes Yent'l