28 maart 2024, 18:18:36

in blijde verwachting  

Gestart door linda, 28 augustus 2002, 17:51:16

« vorige - volgende »

linda


aan iedereen met jonkies , hartelijk gefeliciteerd met de geboorte en ik wens iedereen heel veel succes .Ik ben aan het wachten op een nestje van frank en ik hoop dat er zo eentje bij zit als frank zijn kuifje want die vind ik prachtig.Het is een volledige grijze met licht grijs en wit zonder wangetjes .Ik zal moeten wachten tot we zien welke kleur ze gaan hebben .4 kansen heb ik dat er eentje bijzit.nog een paar weekjes wachten en dan laat ik het jullie allemaal weten .groetjessssssssssssssssssss
 :D

linda

Het wachten is bijna voorbij.vrijdag mag ik mijn valkje gaan halen bij frank.Ik mocht als eerste kiezen en natuurlijk heb ik die genomen met de witte dons.Prachtig is hij of zij .Met zijn wit kuifje (wat hopelijk blijft) vind ik hem de mooiste van die vier  ;D ;D ;D
Wel raar hoor maar het zijn vier héél verschillende valkjes .Eentje is zelfs helemaal geel en een andere heeft precies bruine veertjes , dan is er nog een grijze met geel .ons nieuw valkje is grijs met wit en heeft geen wangetjes , hij lijkt een beetje op frank zijn kuifje , ik ben al een paar keer gaan kijken en ze worden mooier met de dag.
Zovlug ik een foto heb stuur ik hem op en kunnen jullie hem allemaal bewonderen .
groetjes linda




linda

20 september 2002, 20:07:19 #2 Last Edit: 2 februari 2003, 23:45:41 by admin
zo ziet hij er ongeveer uit alleen heeft hij een wit hoofdje en dito kuif en heeft rond zijn oogjes en op zijn wangetjes een beetje licht grijs  moooooi he  ;D ;D ;D
hallo allemaal ,
Toen ik met mijn auto wou vertrekken zag ik opeens een kaartje achter de ruitenwissers zitten .De auto terug aan de kant en kijken wat het was. Buiten op de enveloppe stond heel belangrijk voor de hele familie.Vlug vlug open doen en wat stond er in: Hartelijk gefeliciteerd met het uitvliegen van je prachtige caro.Groetjes tiny en frank.
Wat was dat een verassing :o :o :o
Ik dadelijk de auto terug gezet en de telefoon genomen en ja hoor ik kreeg een glunderende tiny aan de lijn en ik mocht langskomen.Nu hebben we besloten dat het beter is om nog
 een paar weekjes te  wachten  tot caro alleen kan eten .Maar wat is hij of zij mooi , ik heb al de foto's op de pag. nagekeken en er is er geen ééntje bij dat er zo uit ziet.Ze is heel donker grijs, met een wit hoofdje, en rond haar oogjes en op haar wangetjes is ze licht grijs.Een prachtexeplaar is het en heel symetrisch, gewoon perfect , haar broer of zus is net hetzelfde maar dan meer naar het bruine toe .Onze caro is  de kleinste van de vier , maar zal de rest vlug inhalen hoor .Ik heb haar lekker tegen me aan gehouden en ze genoot ervan.Nu nog twee weekjes wachten en dan heeft onze pico er een maatje bij , en maar hopen dat het klikt tss die twee en dat onze pico niet jaloers word maar ze krijgen alle twee aandacht te over hoor dus dat loopt wel los .Groetjes van een supergelukkig mens XXXXXXXXXXXXx :D :D :D :D :D

linda


joepie de poepie , wij hebben ons nieuwe valkje in huis, de prachtige caro.
Hij of zij is al tam omdat frank er regelmatig mee bezig geweest is .Het op de vinger stappen is nog vreemd maar dat zal wel lukken.Onze pico is heel geintresseerd en ze hebben al samen op tafel en in de kooi gezeten, maar ik laat caro toch nog ff wennen alleen in de kooi.
Ik had een rinkelballetje in de kooi gehangen en daar begon caro mee te spelen en hup pico deed mee  ;D ;D ;D Het zal wel lukken met die twee .Maar we moeten wel oppassen denk ik dat onze pico niet jaloers gaat worden dus krijgt hij momenteel een beetje extra aandacht en caro blijft even in de kooi dan kan die een beetje acclimatiseren.
ik hou jullie op de hoogte hoe het verder gaat .groetjes linda pico en caro

tiny

hallo linda kuifje zit me te ambeteren maar enfin heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes met caro onze tuurke hebben we terug in de voliere moeten zetten want die at nie en in de voliere werd die direct gevoederd dus moeten we nog een paar dagen geduld hebben
 ::) ::) ::)groetjes tiny

linda

ja , tuurke , een gevalleke appart lololol dat was de enige die je altijd hoorde schreeuwen in de voliere.Een echte hongerlijder of een luierikske , zo bedorven dat hij het eten liever in zijn bekje geduwd krijgt  :D :D :D.
maar een prachtig beestje is het , hoe kan het ook anders onze caro is net dezelfde alleen grijs ipv bruin. ;D
nog veel plezier met tuurke en ik hoor net nog wel van je .
groetjes linda pico en caro